Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet:
Celkem:
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Pokračovat v nákupu
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem:
Přejete si montáž lyžařského vázání ?
Ano Ne
Více informací
Věk
Typ lyžaře

Všechna vstupní pole jsou povinná

Montáž lyžařského vázání

Potvrdit

FAQ: Jak vyměnit zboží zakoupené v e-shopu

FAQ: Jak vyměnit zboží zakoupené v e-shopu

Zakoupili jste si zboží v našem e-shopu a chtěli byste ho vyměnit? Poradíme Vám jak postupovat při výměně zboží. Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od dodání (doručení zboží). Po tomto termínu není možné zboží vyměnit. Pokud měníte zboží za jinou velikost a cena zboží se zvýšila, vyměníme Vám zboží za jinou velikost ve stejné ceně jako jste jej koupili.

Jaké zboží lze vyměnit

Zboží můžete vyměnit z těchto důvodů:

  • nesedí Vám velikost nebo střih
  • nevyhovuje Vám barva zboží
  • zboží se Vám nelíbí

Jaké zboží nelze vyměnit

Na základě všeobecných obchodních podmínek nelze vrátit:

  • zboží uzavřené v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen
  • zboží, které vzhledem k jeho vlastnostem nelze vrátit. Takovým zbožím jsou například impregnační a čistící prostředky, prostředky pro ošetření obuvi, spodní prádlo, plavky
  • zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím

Jak postupovat při výměně zboží

Zasláním zboží poštou v případě, že jste si zvolili způsob doručení kurýrem DPD, SPS:

Pokud chcete zboží vyměnit za zboží jiné velikosti nebo barvy, vypište formulář - Formulář na výměnu zboží. Ve formuláři je již předem vyplněna adresa prodávajícího (našeho e-shopu). Ve formuláři jsou uvedeny políčka, které je třeba vyplnit. Do formuláře se údaje jako jméno a příjmení kupujícího a podobně dají přímo vpisovat.

Tento formulář vytiskněte a spolu s fakturou a zbožím, které chcete vyměnit, ho zašlete na naši adresu:

PPG Group, s.r.o.

eshop - EXIsport

Opatovská cesta 14

040 01 Košice

Slovenská republika

Zboží neposílejte na dobírku, protože Vám balík přepravce vrátí zpět. V případě, že budete zboží zasílat prostřednictvím České pošty, nevyužívejte službu "Balík na poštu". Čas vyřízení žádosti může prodloužit o dobu odběrní lhůty určené pro uložení balíku.

Poznámka: Originální krabici zboží nebo jiný originální obal z tovaru zabalte do dalšího obalu a teprve následně nalepte či napište adresu. Originální krabice či jiný obal nesmí být poškozen činějak znehodnocen.

Zasláním zboží zpět do našeho e-shopu přes Zásilkovnu.

Balíček zabalíte podle pokynů přesně tak, jak byste jej zasílali poštou - viz výše. Nezapomeňte vypsat Formulář na výměnu zboží spolu se zbožím a fakturou jej přidejte do balíku.

Takto připravený balík můžete předat iv kterémkoli podacím/výdejním místě Zásilkovny, kde ale od Vás budou vyžadovat náš identifikační kód: 99 277 355. Také Vám bude vydán doklad o tom, že jste balík podali a předali. Tato služba je také bezplatná.

Poznámka: Originální krabici zboží nebo jiný originální obal ze zboží zabalte do dalšího obalu a až následně nalepte či napište adresu. Originální krabice či jiný obal nesmí být poškozen či nějak jinak znehodnocen.

Zboží, které chcete vyměnit:

  • musí být v originálním obalu (krabici)
  • musí mít původní visačky
  • nesmí být poškozen (potrhaný)
  • nesmí být na něm skvrny
  • nesmí chybět žádná část zboží

Po doručení zboží, které chcete vyměnit, zpět k nám do Košic na Slovensko, zboží zkontrolujeme. Pokud splňuje všechny námi požadované náležitosti, bude zboží vyměněno za zboží jiné velikosti nebo jiné barvy. V našem e-shopu za Vás vytvoříme objednávku na zboží Vámi požadované velikosti a zašleme Vám o tom e-mail. Následně Vám bude zboží doručeno do 2 až 3 pracovních dnů.

Pokud zboží na výměnu nemáme na skladě (požadovanou velikost nebo barvu), vrátíme Vám peníze.

Jak zabalit zboží

Zboží, které chcete vyměnit:

  • musí být v originálním obalu (krabici)
  • musí mít původní visačky
  • nesmí být poškozen (potrhán)
  • nesmí být na něm skvrny
  • nesmí chybět žádná část zboží


Špatně zabalené zboží ztěžuje jeho identifikaci a zpomaluje vrácení peněz zákazníkovi. Poškozené zboží nebude zákazníkovi proplaceno.

Jak má být zboží správně zabaleno


Zboží, které chcete vyměnit zpět, musí být v původním originálním balení. Boty (tenisky, holínky) musí být zabaleny v originální krabici. Krabice nesmí být potrhaná, polámaná nebo špinavá.



adidas_tenisky

Krabice musí mít původní štítek s informacemi o zboží.

adidas_terrex

Zboží uvnitř krabice musí být zabaleno v původním originálním obalu. Na zboží musí být originální visačky, které nejsou poškozené nebo potrhané.

adidas_tenisky

adidas_botasky

Oblečení jako např. bunda, mikina, tričko, kalhoty, atp. musí být zabaleny v originálním obalu. Součástí balení musí být originál visačky. Tyto visačky nesmí být poškozeny nebo potrhány.

bunda_fundango

Zboží jako například přilba musí být zabaleno v originální krabici. Na krabici musí být původní štítek s informacemi o zboží.

prilba_blizzard

Uvnitř krabice musí být zboží v originálním balení.

helma_blizzard

Zboží musí mít původní visačky, které nejsou poškozeny.

lyžiarska_prilba_blizzard

Jak vypadá zboží, které je nesprávně zabaleno

Tenisky, boty, holínky a pod. nesmí být vráceny v igelitovém sáčku bez původní originální krabice. Obuv nesmí být nošena, poškozena, potrhána nebo znečištěna. Nesmějí chybět originální visačky.

tenisky_adidas

Boty a jiné zboží zasílané v krabici musí být vráceno v originální krabici. Krabice nesmí být poškozená, potrhaná a znečištěná. Krabici se zbožím před odesláním zabalte do papíru a na tento papír napište adresu odesílatele i adresu příjemce. Adresu nikdy nepište přímo na originál krabici.

krabica

Krabica UA
Originál krabice nesmí být polepena lepicí páskou. Štítek s údaji o zboží nesmí být poškozen.

Krabica Under Armour

Více párů bot nesmí být vráceno v jednom igelitovém sáčku. Každý pár bot (tenisek, pantoflí) musí být zvlášť zabalen v původním originálním balení spolu s visačkami.

športová_obuv

Oblečení nesmí být v obalu pomačkané. Obal, ve kterém chcete vrátit zboží, musí být originální. Zboží nesmí chybět původní visačky.

zimná_bunda

Oblečení nesmí být nošeno, poškozeno, potrháno. Nesmějí být poškozeny ani jednotlivé části oblečení jako například zipy.

vetrovka_fundango

Chcete-li vrátit více kusů oblečení najednou, každý kus oblečení musí být v originálním obalu spolu s visačkami. Více kusů oblečení nesmí být zabaleno v jednom igelitovém sáčku.

športové_oblečenie

Zboží jako například boby nesmí být poškozeno. Na zboží nesmí chybět žádné části. Zboží musí být zabaleno v původním obalu.

detské_boby

Po doručení zboží, které chcete vyměnit, zpět k nám do Košic, zboží zkontrolujeme. Splňuje-li všechny námi požadované náležitosti, zboží Vám vyměníme.

FAQ EXIsport

© Autorská práva vyhrazena

Čtěte také

FAQ: Stav objednávky

Každý zákazník EXIsportu, registrovaný nebo neregistrovaný, má možnost sledovat stav své objednávky. Umíte si tak odkontrolovat, zda Vám objednávka byla zaslána, zda se zpracovává a pod.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)

Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.

FAQ: Věrnostní program

Pro naše zákazníky jsme spustili Věrnostní program, díky kterému mohou využívat různé výhody s ním související. První výhodou jsou věrnostní ceny. Každý, kdo se přihlásí, získá virtuální věrnostní kartu s originálním číslem, díky které si věrnostní ceny může uplatňovat.

FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Každý zákazník si může na stránce EXIsport vytvořit vlastní účet. Registrovaný zákazník s vlastním účtem má možnost prohlédnout si historii objednávek a detaily, může zjistit stav vyřízení objednávky i kdy zaplatil objednávku. Účet nabízí možnost stáhnout si faktury týkající se objednávek.