Zakoupili jste si zboží v našem e-shopu a chtěli byste ho vrátit? Poradíme Vám jak postupovat při vrácení zboží. Zboží můžete vrátit do 14 dnů od dodání (doručení zboží). Po tomto termínu není možné zboží vrátit. Peníze Vám budou vráceny do 14 dnů od přijetí a zpracování vráceného zboží.
Jaké zboží lze vrátit?
Zboží můžete vrátit z těchto důvodů:
- na zboží se vyskytla vada
- zboží se Vám nelíbí, nesedí velikost, atd.
Jaké zboží nelze vrátit?
Na základě všeobecných obchodních podmínek nelze vrátit:
- zboží uzavřen v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen
- zboží, který vzhledem k jeho vlastnosti nelze vrátit. Takovým zbožím jsou např. impregnační a čistící prostředky, prostředky na ošetření obuvi, spodní prádlo, plavky
- zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíchaný s jiným zbožím
Jak postupovat při vrácení zboží
Při zaslání zboží poštou v případě, že jste si zvolili způsob doručení kurýrem DPD, SPS :
Pokud chcete vrátit zboží, vypište formulář - Formulář na vrácení zboží. Ve formuláři je již předem vyplněna adresa prodávajícího (našeho e-shopu). Ve formuláři jsou uvedeny políčka, které je třeba vyplnit. Do formuláře se údaje jako jméno a příjmení kupujícího a podobně dají přímo vpisovat.
Tento formulář vytiskněte a spolu s fakturou a zbožím, které chcete vrátit, ho zašlete na naši adresu:
PPG Group, s.r.o.
eshop - exisport.com
Opatovská cesta 14
040 01 Košice
Slovenská republika
Zboží neposílejte na dobírku, protože Vám balík přepravce vrátí zpět. V případě, že budete zboží zasílat prostřednictvím České pošty, nevyužívejte službu "Balík na poštu". Čas vyřízení žádosti může prodloužit o dobu odběrní lhůty určené pro uložení balíku.
Poznámka: Originální krabici zboží nebo jiný originální obal ze zboží zabalte do dalšího obalu a až následně nalepte či napište adresu. Originální krabice či jiný obal nesmí být poškozen či nějak jinak znehodnocen.
Při zaslání zboží zpět do našeho e-shopu přes Zásilkovnu v případě, že jste si zvolili způsob doručení přes Zásilkovnu:
Balíček zabalíte podle pokynů přesně tak, jak byste jej zasílali poštou - viz výše. Nezapomeňte vypsat Formulář na vrácení zboží a spolu se zbožím a fakturou jej přidejte do balíku.
Takto připravený balík můžete předat iv kterémkoli podacím/výdejním místě Zásilkovny, kde ale od Vás budou vyžadovat náš identifikační kód: 99 277 355. Také Vám bude vydán doklad o tom, že jste balík podali a předali. Tato služba je také bezplatná.
Poznámka: Originální krabici zboží nebo jiný originální obal ze zboží zabalte do dalšího obalu a až následně nalepte či napište adresu. Originální krabice či jiný obal nesmí být poškozen či nějak jinak znehodnocen.
Jak zabalit vrácené zboží
Zboží, které chcete vrátit:
- musí být v originálním obalu (krabici)
- musí mít původní visačky
- nesmí být poškozen (potrhaný)
- nesmí být na něm skvrny
- nesmí chybět žádná část zboží
Špatně zabalené zboží ztěžuje jeho identifikaci a zpomaluje vrácení peněz zákazníkovi. Poškozené zboží nebude zákazníkovi proplacen.
Jak má být zboží správně zabaleno
Zboží, které chcete vrátit zpět musí být v původním originálním balení. Boty (tenisky, holínky) musí být zabalené v originální krabici. Krabice nesmí být potrhaná, polámaná nebo špinavá.
Krabice musí mít původní štítek s informacemi o zboží.
Zboží uvnitř krabice musí být zabaleno v původním originálním obalu. Na zboží musí být originální visačky, které nejsou poškozeny nebo potrhané.
Oblečení jako např. bunda, mikina, tričko, kalhoty, atd. musí být zabalené v originálním obalu. Součástí balení musí být originál visačky. Tyto visačky nesmí být poškozeny nebo potrhané.
Zboží jako například helma musí být zabaleno v originální krabici. Na krabici musí být původní štítek s informacemi o zboží.
Uvnitř krabice musí být zboží v originálním balení.
Zboží musí mít původní visačky, které nejsou poškozeny.
Jak vypadá zboží, které je nesprávně zabaleno
Tenisky, boty, holínky apod. nesmějí být vráceny v igelitovém sáčku bez původní originální krabice. Obuv nesmí být nošena, poškozená, potrhaná nebo znečištěná. Nesmí chybět originální visačky.
Boty a jiné zboží zasílané v krabici musí být vráceno v originální krabici. Krabice nesmí být poškozená, potrhaná a znečištěná. Krabici se zbožím před odesláním zabalte do papíru a na tento papír napište adresu odesílatele i adresu příjemce. Adresu nikdy nepište přímo na originál krabici.
Originál krabice nesmí být polepena lepicí páskou. Štítek s údaji o zboží nesmí být poškozen.
Více párů bot nesmí být vrácených v jednom igelitovém sáčku. Každý pár bot (tenisek, pantoflí) musí být zvlášť zabaleno v původním originálním balení spolu s visačkami.
Oblečení nesmí být v obalu pokrčené. Obal, ve kterém chcete vrátit zboží, musí být originální. Zboží nesmí chybět původní visačky.
Oblečení nesmí být nošeny, poškozené, potrhané. Nesmějí být poškozené ani jednotlivé části oblečení jako například zipy.
Chcete-li vrátit více kusů oblečení najednou, každý kus oblečení musí být v originálním obalu spolu s visačkami. Více kusů oblečení nesmí být zabalené v jednom igelitovém sáčku.
Zboží jako například boby nesmí být poškozen. Na zboží nesmí chybět žádné části. Zboží musí být zabaleno v původním obalu.
Po doručení zboží, které chcete vrátit, zpět k nám do Košic na Slovensko, zboží zkontrolujeme. Pokud splňuje všechny námi požadované náležitosti, zadáme požadavek na vrácení peněz na ekonomická oddělení. Zároveň Vám zašleme e-mail, že Váš požadavek řešíme a penízky Vám budou vráceny na Váš účet. Peníze Vám budou vráceny na účet do 14 dní.