Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet:
Celkem:
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Pokračovat v nákupu
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem:
Přejete si montáž lyžařského vázání ?
Ano Ne
Více informací
Věk
Typ lyžaře

Všechna vstupní pole jsou povinná

Montáž lyžařského vázání

Potvrdit

FAQ: Jak vrátit zboží zakoupené v e-shopu

FAQ: Jak vrátit zboží zakoupené v e-shopu

Zakoupili jste si zboží v našem e-shopu a chtěli byste ho vrátit? Poradíme Vám jak postupovat při vrácení zboží. Zboží můžete vrátit do 14 dnů od dodání (doručení zboží). Po tomto termínu není možné zboží vrátit. Peníze Vám budou vráceny do 14 dnů od přijetí a zpracování vráceného zboží.

Jaké zboží lze vrátit?

Zboží můžete vrátit z těchto důvodů:

  • na zboží se vyskytla vada
  • zboží se Vám nelíbí, nesedí velikost, atd.

Jaké zboží nelze vrátit?

Na základě všeobecných obchodních podmínek nelze vrátit:

  • zboží uzavřen v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen
  • zboží, který vzhledem k jeho vlastnosti nelze vrátit. Takovým zbožím jsou např. impregnační a čistící prostředky, prostředky na ošetření obuvi, spodní prádlo, plavky
  • zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíchaný s jiným zbožím

Jak postupovat při vrácení zboží

Při zaslání zboží poštou v případě, že jste si zvolili způsob doručení kurýrem DPD, SPS :

Pokud chcete vrátit zboží, vypište formulář - Formulář na vrácení zboží. Ve formuláři je již předem vyplněna adresa prodávajícího (našeho e-shopu). Ve formuláři jsou uvedeny políčka, které je třeba vyplnit. Do formuláře se údaje jako jméno a příjmení kupujícího a podobně dají přímo vpisovat.

Tento formulář vytiskněte a spolu s fakturou a zbožím, které chcete vrátit, ho zašlete na naši adresu:

PPG Group, s.r.o.

eshop - exisport.com

Opatovská cesta 14

040 01 Košice

Slovenská republika

Zboží neposílejte na dobírku, protože Vám balík přepravce vrátí zpět. V případě, že budete zboží zasílat prostřednictvím České pošty, nevyužívejte službu "Balík na poštu". Čas vyřízení žádosti může prodloužit o dobu odběrní lhůty určené pro uložení balíku.

Poznámka: Originální krabici zboží nebo jiný originální obal ze zboží zabalte do dalšího obalu a až následně nalepte či napište adresu. Originální krabice či jiný obal nesmí být poškozen či nějak jinak znehodnocen.

Při zaslání zboží zpět do našeho e-shopu přes Zásilkovnu v případě, že jste si zvolili způsob doručení přes Zásilkovnu:

Balíček zabalíte podle pokynů přesně tak, jak byste jej zasílali poštou - viz výše. Nezapomeňte vypsat Formulář na vrácení zboží a spolu se zbožím a fakturou jej přidejte do balíku.

Takto připravený balík můžete předat iv kterémkoli podacím/výdejním místě Zásilkovny, kde ale od Vás budou vyžadovat náš identifikační kód: 99 277 355. Také Vám bude vydán doklad o tom, že jste balík podali a předali. Tato služba je také bezplatná.

Poznámka: Originální krabici zboží nebo jiný originální obal ze zboží zabalte do dalšího obalu a až následně nalepte či napište adresu. Originální krabice či jiný obal nesmí být poškozen či nějak jinak znehodnocen.

Ako vrátiť tovar

Jak zabalit vrácené zboží

Zboží, které chcete vrátit:

  • musí být v originálním obalu (krabici)
  • musí mít původní visačky
  • nesmí být poškozen (potrhaný)
  • nesmí být na něm skvrny
  • nesmí chybět žádná část zboží

Špatně zabalené zboží ztěžuje jeho identifikaci a zpomaluje vrácení peněz zákazníkovi. Poškozené zboží nebude zákazníkovi proplacen. 

Jak má být zboží správně zabaleno

Zboží, které chcete vrátit zpět musí být v původním originálním balení. Boty (tenisky, holínky) musí být zabalené v originální krabici. Krabice nesmí být potrhaná, polámaná nebo špinavá.

adidas_tenisky

Krabice musí mít původní štítek s informacemi o zboží.

adidas_terrex

Zboží uvnitř krabice musí být zabaleno v původním originálním obalu. Na zboží musí být originální visačky, které nejsou poškozeny nebo potrhané.

adidas_tenisky

adidas_botasky

Oblečení jako např. bunda, mikina, tričko, kalhoty, atd. musí být zabalené v originálním obalu. Součástí balení musí být originál visačky. Tyto visačky nesmí být poškozeny nebo potrhané.

bunda_fundango

Zboží jako například helma musí být zabaleno v originální krabici. Na krabici musí být původní štítek s informacemi o zboží.

prilba_blizzard

Uvnitř krabice musí být zboží v originálním balení.

helma_blizzard

Zboží musí mít původní visačky, které nejsou poškozeny.

lyžiarska_prilba_blizzard

Jak vypadá zboží, které je nesprávně zabaleno

Tenisky, boty, holínky apod. nesmějí být vráceny v igelitovém sáčku bez původní originální krabice. Obuv nesmí být nošena, poškozená, potrhaná nebo znečištěná. Nesmí chybět originální visačky.

tenisky_adidas

Boty a jiné zboží zasílané v krabici musí být vráceno v originální krabici. Krabice nesmí být poškozená, potrhaná a znečištěná. Krabici se zbožím před odesláním zabalte do papíru a na tento papír napište adresu odesílatele i adresu příjemce. Adresu nikdy nepište přímo na originál krabici.

krabica
under armour krabica

Originál krabice nesmí být polepena lepicí páskou. Štítek s údaji o zboží nesmí být poškozen.

Under Armour


Více párů bot nesmí být vrácených v jednom igelitovém sáčku.
Každý pár bot (tenisek, pantoflí) musí být zvlášť zabaleno v původním originálním balení spolu s visačkami.

športová_obuv

Oblečení nesmí být v obalu pokrčené. Obal, ve kterém chcete vrátit zboží, musí být originální. Zboží nesmí chybět původní visačky.

zimná_bunda

Oblečení nesmí být nošeny, poškozené, potrhané. Nesmějí být poškozené ani jednotlivé části oblečení jako například zipy.

vetrovka_fundango

Chcete-li vrátit více kusů oblečení najednou, každý kus oblečení musí být v originálním obalu spolu s visačkami. Více kusů oblečení nesmí být zabalené v jednom igelitovém sáčku.

športové_oblečenie

Zboží jako například boby nesmí být poškozen. Na zboží nesmí chybět žádné části. Zboží musí být zabaleno v původním obalu.

detské_boby

Po doručení zboží, které chcete vrátit, zpět k nám do Košic na Slovensko, zboží zkontrolujeme. Pokud splňuje všechny námi požadované náležitosti, zadáme požadavek na vrácení peněz na ekonomická oddělení. Zároveň Vám zašleme e-mail, že Váš požadavek řešíme a penízky Vám budou vráceny na Váš účet. Peníze Vám budou vráceny na účet do 14 dní.



FAQ EXIsport

 


Čtěte také

FAQ: Stav objednávky

Každý zákazník EXIsportu, registrovaný nebo neregistrovaný, má možnost sledovat stav své objednávky. Umíte si tak odkontrolovat, zda Vám objednávka byla zaslána, zda se zpracovává a pod.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)

Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.

FAQ: Věrnostní program

Pro naše zákazníky jsme spustili Věrnostní program, díky kterému mohou využívat různé výhody s ním související. První výhodou jsou věrnostní ceny. Každý, kdo se přihlásí, získá virtuální věrnostní kartu s originálním číslem, díky které si věrnostní ceny může uplatňovat.

FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Každý zákazník si může na stránce EXIsport vytvořit vlastní účet. Registrovaný zákazník s vlastním účtem má možnost prohlédnout si historii objednávek a detaily, může zjistit stav vyřízení objednávky i kdy zaplatil objednávku. Účet nabízí možnost stáhnout si faktury týkající se objednávek.