Zakoupili jste si zboží v našem e-shopu a chtěli byste ho reklamovat? Poradíme Vám jak postupovat při reklamaci zboží.
Zboží můžete reklamovat z těchto důvodů:
- zboží je poškozeno
- zboží je neúplný (chybí nějaká část zboží)
Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od dodání (doručení zboží). Po tomto termínu není možné zboží reklamovat.
Jak postupovat při reklamaci zboží
Pokud chcete reklamovat zboží, vypište formulář - Formulář pro reklamaci zboží. Ve formuláři je již předem vyplněna adresa prodávajícího (našeho e-shopu). Ve formuláři jsou uvedeny políčka, které je třeba vyplnit. Do formuláře se údaje jako jméno a příjmení kupujícího a podobně dají přímo vpisovat.
Tento formulář vytiskněte a spolu s fakturou a zbožím, které chcete reklamovat, ho zašlete na naši adresu:
PPG Group, s.r.o.
eshop - exisport.com
Opatovská cesta 14
040 01 Košice
Slovenská republika
Fakturu k objednanému zboží přes e-shop obdržíte mailem na mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Online faktura obsahuje všechny potřebné informace ohledně objednávky i zboží. Na faktuře se nachází číslo objednávky i číslo faktury. V části Pobočka je uvedeno odkud Vám bylo zboží zasláno, například. SK-37-BA znamená, že zboží bylo odesláno z prodejny EXIsport, OC Central Bratislava. V části Forma přepravy je název přepravní společnosti, kterou jste si zvolili při objednávce a v části forma úhrady je uvedena forma platby. CardPay. Na online faktuře jsou také informace o zboží, které jste si objednali – objednací číslo, název zboží, cena, počet kusů zboží a celková cena za zboží.
Záruční doba na veškeré zboží v naší nabídce je 24 měsíců. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené na www.exisport.cz.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Reklamaci uplatněte ihned a bez zbytečného odkladu a reklamované zboží dále nepoužívejte.
Zboží neposílejte na dobírku, protože Vám balík přepravce vrátí zpět. V případě, že budete zboží zasílat prostřednictvím České pošty, nevyužívejte službu "Balík na poštu". Čas vyřízení žádosti může prodloužit o dobu odběrní lhůty určené pro uložení balíku.
Zboží, které chcete reklamovat:
- musí být čistý (neměl by být znečištěný)
- musí být suchý (neposílejte vlhké oblečení nebo obuv)
Zboží můžete reklamovat i na některé z našich prodejen EXIsport. Nezapomeňte donést na prodejnu spolu se zbožím i fakturu a již zmíněný formulář. Prodavač na prodejně Vám vypíše reklamační list-protokol o reklamaci. Na tomto reklamačním listu je číslo Vaší reklamace. Díky tomuto číslu lze zjistit stav Vaše reklamace na stránce EXIsportu v části reklamace.
Po doručení zboží, které chcete reklamovat, na centrálu v Košicích na Slovensku, zboží zkontrolujeme. Reklamace řešíme do 30 dní. Při odstranitelné vadě je reklamace ukončena předáním opraveného zboží (odstranění vady). Pokud vada není odstranitelná a reklamace je uznána jako oprávněná, zákazníkovi zašleme peníze.
Detailnější informace k reklamacím získáte v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH.
Kde zjistíte stav Vaší reklamace
Stav vaší reklamace zjistíte na naší stránce v části reklamace.