Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet:
Celkem:
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Pokračovat v nákupu
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem:
Přejete si montáž lyžařského vázání ?
Ano Ne
Více informací
Věk
Typ lyžaře

Všechna vstupní pole jsou povinná

Montáž lyžařského vázání

Potvrdit

FAQ: Jak reklamovat zboží zakoupené v e-shopu

FAQ: Jak reklamovat zboží zakoupené v e-shopu

Zakoupili jste si zboží v našem e-shopu a chtěli byste ho reklamovat? Poradíme Vám jak postupovat při reklamaci zboží.

Zboží můžete reklamovat z těchto důvodů:

  • zboží je poškozeno
  • zboží je neúplný (chybí nějaká část zboží)

Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od dodání (doručení zboží). Po tomto termínu není možné zboží reklamovat.

Jak postupovat při reklamaci zboží

Pokud chcete reklamovat zboží, vypište formulář - Formulář pro reklamaci zboží. Ve formuláři je již předem vyplněna adresa prodávajícího (našeho e-shopu). Ve formuláři jsou uvedeny políčka, které je třeba vyplnit. Do formuláře se údaje jako jméno a příjmení kupujícího a podobně dají přímo vpisovat.

Formulář na reklamaci

Tento formulář vytiskněte a spolu s fakturou a zbožím, které chcete reklamovat, ho zašlete na naši adresu:

PPG Group, s.r.o.

eshop - exisport.com

Opatovská cesta 14

040 01 Košice

Slovenská republika


Fakturu k objednanému zboží přes e-shop obdržíte mailem na mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Online faktura obsahuje všechny potřebné informace ohledně objednávky i zboží. Na faktuře se nachází číslo objednávky i číslo faktury. V části Pobočka je uvedeno odkud Vám bylo zboží zasláno, například. SK-37-BA znamená, že zboží bylo odesláno z prodejny EXIsport, OC Central Bratislava. V části Forma přepravy je název přepravní společnosti, kterou jste si zvolili při objednávce a v části forma úhrady je uvedena forma platby. CardPay. Na online faktuře jsou také informace o zboží, které jste si objednali – objednací číslo, název zboží, cena, počet kusů zboží a celková cena za zboží.


Online faktúra EXIsport

Záruční doba na veškeré zboží v naší nabídce je 24 měsíců. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené na www.exisport.cz.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Reklamaci uplatněte ihned a bez zbytečného odkladu a reklamované zboží dále nepoužívejte.

Reklamácia

Zboží neposílejte na dobírku, protože Vám balík přepravce vrátí zpět. V případě, že budete zboží zasílat prostřednictvím České pošty, nevyužívejte službu "Balík na poštu". Čas vyřízení žádosti může prodloužit o dobu odběrní lhůty určené pro uložení balíku.

Zboží, které chcete reklamovat:

  • musí být čistý (neměl by být znečištěný)
  • musí být suchý (neposílejte vlhké oblečení nebo obuv)

Zboží můžete reklamovat i na některé z našich prodejen EXIsport. Nezapomeňte donést na prodejnu spolu se zbožím i fakturu a již zmíněný formulář. Prodavač na prodejně Vám vypíše reklamační list-protokol o reklamaci. Na tomto reklamačním listu je číslo Vaší reklamace. Díky tomuto číslu lze zjistit stav Vaše reklamace na stránce EXIsportu v části reklamace.

Po doručení zboží, které chcete reklamovat, na centrálu v Košicích na Slovensku, zboží zkontrolujeme. Reklamace řešíme do 30 dní. Při odstranitelné vadě je reklamace ukončena předáním opraveného zboží (odstranění vady). Pokud vada není odstranitelná a reklamace je uznána jako oprávněná, zákazníkovi zašleme peníze.

Detailnější informace k reklamacím získáte v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH.

Kde zjistíte stav Vaší reklamace

Stav vaší reklamace zjistíte na naší stránce v části reklamace.


FAQ EXIsport



© Autorská práva vyhrazena

 

Čtěte také

FAQ: Stav objednávky

Každý zákazník EXIsportu, registrovaný nebo neregistrovaný, má možnost sledovat stav své objednávky. Umíte si tak odkontrolovat, zda Vám objednávka byla zaslána, zda se zpracovává a pod.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)

Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.

FAQ: Věrnostní program

Pro naše zákazníky jsme spustili Věrnostní program, díky kterému mohou využívat různé výhody s ním související. První výhodou jsou věrnostní ceny. Každý, kdo se přihlásí, získá virtuální věrnostní kartu s originálním číslem, díky které si věrnostní ceny může uplatňovat.

FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Každý zákazník si může na stránce EXIsport vytvořit vlastní účet. Registrovaný zákazník s vlastním účtem má možnost prohlédnout si historii objednávek a detaily, může zjistit stav vyřízení objednávky i kdy zaplatil objednávku. Účet nabízí možnost stáhnout si faktury týkající se objednávek.