Jak zvolit způsob dopravy zásilky
Po vložení vybraného zboží do košíku, přejděte myší na ikonu košíku a ten se automaticky otevře.
Pokud máte v košíku vše, přejděte do pokladny.
V pokladně zvolte způsob dopravy Vašeho balíčku.
Pokračujte dále v objednávce.
! Zásilka Vám bude doručena o 24 až 48 hodin od vyexpedování zásilky, nikoliv od jejího vytvoření na našem e-shopu. V případě velkého množství objednávek je možné, že se doba dopravy zásilky prodlouží!
Možnosti dopravy:
Doručení kurýrem DPD
Cena dopravy:
- Objednávka do 2000 Kč - cena za dopravu 100 Kč
- Objednávka nad 2000 Kč - doprava ZADARMO
- Cena za platbu dobírkou - 89Kč
Na stránce přepravce zadejte do pole "Zadejte číslo balíku" číslo Vaší zásilky.
Cena přepravních služeb v zemích EU
Doručení objednávky do ČR - cena za dopravu 8,00 €
Doručení do ostatních zemí EU - cena za dopravu 20,00 € (pouze balíky do 10kg) *
* We ship only inside EU - shipping is 20 € per order (maximum weight 10kg)
Dimensions: min .: 20 x 15 cm is for one parcel side at least, max .: it depends on a country of destination
Doručení cez společnost Zásilkovna
Způsob doručení na výdejný místa
Způsob doručení formou Zásilkovna domů
Cena dopravy:
- Objednávka do 2000 Kč - cena za dopravu 100 Kč
- Objednávka nad 2000 Kč - doprava ZADARMO
- Cena za platbu dobírkou - 89Kč
Jak to funguje? Dočtete se ZDE.
!POZOR!
Balíky přesahující délku 70cm nebo hmotnost 5kg nelze doručit na výdejny místo.
Doručení zásilek na výdejny místa zasilkovna.cz realizujeme na výdejny místa v České republice.
Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem od Zásilkovny. Od této chvíle si ji můžete kdykoliv do 7 dnů vyzvednout.
- Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
- Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
- Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. Zásilka o rozměrech 50 × 40 × 30 cm)
- Minimální rozměry zásilky: 10 × 7 × 1 cm
Zásilku můžete sledovat na adrese: zasilkovna.cz
Na stránce přepravce zadejte do pole "Zadejte trasovač číslo" číslo Vaší zásilky.
Přesměrování zásilky
Zásilky standardně nepřesměrováváme, abychom předešli komplikacím při jejich doručování (delší termín doručení / ztráta...).
Z tohoto důvodu si neumí zásilky příjemce přesměrovávat v aplikaci - vždy je potřeba, aby nás příjemce kontaktoval a požádal o provedení změny v konkrétní zásilce emailem na: info@zasilkovna.cz.