Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet:
Celkem:
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Pokračovat v nákupu
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem:
Přejete si montáž lyžařského vázání ?
Ano Ne
Více informací
Věk
Typ lyžaře

Všechna vstupní pole jsou povinná

Montáž lyžařského vázání

Potvrdit

FAQ: Vytvoření zákaznického účtu

FAQ: Vytvoření zákaznického účtu

Jak si vytvořit účet na e-shopu / jak se zaregistrovat do e-shopu

• Jak si vytvořím účet

• Jak přidám domovskou doručovací adresu

• Jak přidám druhou doručovací adresu

• Jak změním své kontaktní údaje

• Jakým způsobem mi vytvoření zákaznického účtu pomůže při objednávce

EXIsport e-shop poskytuje možnost vytvoření zákaznického účtu, který Vám umí zjednodušit a urychlit nákupní proces na našem e-shopu. Účet zachová Vaše kontaktní údaje, adresu a místo doručení, historii Vašich objednávek, zobrazí kupóny a umožňuje uložit údaje platební karty pro rychlý nákup.

Pro vytvoření zákaznického účtu je nutná registrace.

Registraci, tedy vytvoření nového zákaznického účtu naleznete v pravém horním rohu stránky.

► Klepněte na ikonku postavičky

► Zobrazí se Vám 2 možnosti:

1. Vytvoření nového zákazníka:

- pomocí facebookové účtu

- pomocí e-mailové adresy

Z těchto možností si volíte, jak si chcete vytvořit nový účet.

2. Přihlášení do již existujícího zákaznického účtu 

- pomocí facebookové účtu

- pomocí zadání e-mailu a hesla

Z těchto možností volíte, pokud již máte vytvořený účet na EXIsport e-shopu a chcete se do něj přihlásit.

Registrace nového zákaznického účtu pomocí e-mailové adresy


Zadejte Vaše údaje. Pole označená * jsou povinná. Nezapomeňte zaškrtnout zaškrtávací pole.

► Po úspěšné registraci Vám na e-mail bude poslán potvrzovací e-mail o registraci.

► Bezprostředně po registraci dostanete do svého nově vytvořeného účtu. Pod názvem "Můj účet" naleznete pole jako Historie objednávek a detaily, Moje zboží se vrátí, Moje platební karty, Přidat mou první adresu, Moje adresy, Moje osobní informace, Moje poukázky a Odhlásit.

► V kolonce "Order history and details" najdete soupisku všech Vašich objednávek, které byly vytvořeny pod Vašim zákaznickým účtem.

► V kolonce "My merchandise returns" najdete seznam čekajících, vrácených objednávek.

► V kolonce "My credi slips" najdete uložené údaje o svých platebních kartách pro zrychlenou platbu kartou.

► V kolonce "Add my first address" si zadáte svou adresu na doručení zásilek. Tento krok slouží také na zrychlení zadávání objednávky. Po otevření této kolonky vepište do vypisovacích polí adresu, na kterou budou zásilky doručovány. Věnujte pozornost poslednímu vypisovaciemu poli - Přiřaďte název adresy pro budoucí použití - Pojmenujte si svou domácí adresu například "domov". Později, když si budete přát přidat další adresu, například pracovní, pojmenujete ji "práce".

Po vyplnění polí bude Vaše první doručovací adresa uložená takto:

Pokud si přejete zadat druhou adresu doručování, klikněte na "Přidat novou adresu" a postup opakujte pomocou tlačidla "Add a new address"

Po přidání druhé adresy budou adresy zobrazeny takto:

► V kolonce "My personal information" najdete informace jako Vaše jméno a příjmení, e-mail, heslo do zákaznického účtu. V této kolonce najdete i možnost na změnu hesla či e-mailu. Pokud si přejete změnit přihlašovací e-mail nebo heslo, zadejte je do kolonek níže a klikněte na "Save".

► V kolonce "My vouchers" najdete přehled svých poukázek.

► Pomocí kolonky "Log out" budete ze svého zákaznického účtu odhlášen.



Jak zjistím, jestli jsem právě přihlášen nebo odhlášen ze svého účtu?


Pokud jste právě přihlášeni ve svém účtu, vidíte své jméno vedle ikony panáčka vpravo nahoře. 


Pokud jste registrovaný zákazník – panáček i jméno jsou zelené barvy.

registrovany zakaznik EXIsport


Pokud jste i věrným zákazníkem – panáček i jméno jsou modré barvy.



registrace EXIsport

Zákazník, který je odhlášen, není registrován, své jméno nevidí a může se opět přihlásit kliknutím na ikonu panáčka

Jaké výhody má vytvoření zákaznického účtu?

► Nakupování bez nutnosti vypisování polí s adresou a doručovacími údaji

► Možnost rychlé volby mezi více uloženými adresami

► Možnost uložení platebních údajů pro extra rychlé nákupy

► Budete vědět o novinkách mezi prvními

► Přehled objednávek

Více výhod si můžete přečíst také v FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Po vložený všech žádoucích položek do nákupního košíku, kliknutím na tlačítko "Do košíku", vejdete do nákupního košíku.

Pokud budete přihlášeni do svého zákaznického účtu, vypisovacie pole na kontakt a doručovací údaje budou automaticky vyplněny. Můžete tedy pokračovat na způsob platby a způsoby doručování zásilky.

FAQ EXIsport



© Autorská práva vyhrazena

Čtěte také

FAQ: Stav objednávky

Každý zákazník EXIsportu, registrovaný nebo neregistrovaný, má možnost sledovat stav své objednávky. Umíte si tak odkontrolovat, zda Vám objednávka byla zaslána, zda se zpracovává a pod.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)

Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.

FAQ: Věrnostní program

Pro naše zákazníky jsme spustili Věrnostní program, díky kterému mohou využívat různé výhody s ním související. První výhodou jsou věrnostní ceny. Každý, kdo se přihlásí, získá virtuální věrnostní kartu s originálním číslem, díky které si věrnostní ceny může uplatňovat.

FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Každý zákazník si může na stránce EXIsport vytvořit vlastní účet. Registrovaný zákazník s vlastním účtem má možnost prohlédnout si historii objednávek a detaily, může zjistit stav vyřízení objednávky i kdy zaplatil objednávku. Účet nabízí možnost stáhnout si faktury týkající se objednávek.