Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet:
Celkem:
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Pokračovat v nákupu
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem:
Přejete si montáž lyžařského vázání ?
Ano Ne
Více informací
Věk
Typ lyžaře

Všechna vstupní pole jsou povinná

Montáž lyžařského vázání

Potvrdit

FAQ: Recenze a hodnocení míst na Google Maps

FAQ: Recenze a hodnocení míst na Google Maps

V Mapách Google můžete napsat recenze míst, která jste navštívili. Můžete také poskytnout informace o místě, například zda je tiché, rušné nebo vhodné pro rodiny, jak se Vám líbilo, vzdálenost od jiných významných či důležitých místě, dostupnost, výška vstupního či jiné. Všechny recenze jsou veřejné, aby každý viděl, co jste napsali. Není možné přidat anonymní recenzi.

Přidávání recenze přes počítač:

Přidání hodnocení nebo recenze


◄ 1. V počítači otevřete Mapy Google a přihlaste se do účtu.

2. Vyhledejte místo.

3. Vlevo se posuňte dolů a klepněte na možnost Napsat recenzi.

4. V zobrazeném okně ohodnoťte místo kliknutím na hvězdičky. Můžete napsat recenzi.

◄ 5. Vaše recenze bude viditelná v Mapách Google, dokud ji neodstraníte. Po zveřejnění recenze můžete upravit její obsah nebo změnit hodnocení a obrázky, které jste do ní vložili. ►

Přidávání recenze přes Apple iPhone Android:

Přidání hodnocení nebo recenze

► 1. V iPhone / iPadu / Androidu otevřete aplikaci Mapy Google.

► 2. Vyhledejte místo nebo na něj klepněte na mapě. ◄

► 3. Ve spodní části klepněte na název nebo adresu místa. ◄

► 4. Procházejte dolů, dokud se nezobrazí pět prázdných hvězdiček. ◄

► 5. Klepněte na hvězdičky a ohodnoťte místo. Můžete napsat recenzi. ◄

© Autorská práva vyhrazena

Čtěte také

FAQ: Stav objednávky
FAQ: Stav objednávky

Každý zákazník EXIsportu, registrovaný nebo neregistrovaný, má možnost sledovat stav své objednávky. Umíte si tak odkontrolovat, zda Vám objednávka byla zaslána, zda se zpracovává a pod.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)
FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)

Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.

FAQ: Věrnostní program
FAQ: Věrnostní program

Pro naše zákazníky jsme spustili Věrnostní program, díky kterému mohou využívat různé výhody s ním související. První výhodou jsou věrnostní ceny. Každý, kdo se přihlásí, získá virtuální věrnostní kartu s originálním číslem, díky které si věrnostní ceny může uplatňovat.

FAQ: Výhody registrovaných zákazníků
FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Každý zákazník si může na stránce EXIsport vytvořit vlastní účet. Registrovaný zákazník s vlastním účtem má možnost prohlédnout si historii objednávek a detaily, může zjistit stav vyřízení objednávky i kdy zaplatil objednávku. Účet nabízí možnost stáhnout si faktury týkající se objednávek.