Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet:
Celkem:
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Pokračovat v nákupu
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem:
Přejete si montáž lyžařského vázání ?
Ano Ne
Více informací
Věk
Typ lyžaře

Všechna vstupní pole jsou povinná

Montáž lyžařského vázání

Potvrdit

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany e-shopu)

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany e-shopu)

Vaše objednávka může být zrušena z důvodu, pokud zboží neprojde výstupní kontrolou a další náhradní kus / pár už nemáme na žádném z našich skladů. Každý zboží před zabalením pro zákazníka nanovo kontrolujeme. Pokud je zboží z nějakého důvodu poškozen, objednávku v zájmu dodání zboží v 100% stavu musíme zrušit a takové zboží stáhnout z naší nabídky.

Každý zboží dodáváme buď z našeho centrálního skladu nebo z některé prodejny EXIsportu. Informaci o dostupnosti zboží uvádíme přímo u produktu na naší stránce a před objednáním si umí každý zákazník zjistit, kde se zboží nachází.
Dostupnosť tovaru na predajni EXIsport

Obdržíte-li od nás email, že Vám zboží neposíláme, protože neprošlo kontrolou na prodejně, pravděpodobně zboží není ve 100% stavu, a tedy Vám ho nemůžeme zaslat. Mailem či telefonicky se s Vámi dohodneme, jak postupovat dál.

Zrušení objednávky je v souladu s obchodními podmínkami. Pokud nastane zrušení objednávky, zákazník je vždy informován emailem. V případě, že jste svou objednávku uhradili předem, doručen email Vás informuje o dalším postupu jak Vám vrátíme peníze. Prosíme, přečtěte si instrukce z emailu, abychom Vám čím dříve mohli vrátit platbu za zrušený zboží z Vaší objednávky. Prosíme, prohlédněte si i záložky s nevyžádanou poštou, pro případ, že email o zrušení nevíte najít.

Pokud zboží, o který máte zájem, je již vyprodán a nelze jej objednat, prosíme prohlédněte si alternativní výrobky, které mnohokrát splňují specifikaci zrušeného zboží a mohou plnohodnotně nahradit Vámi požadované zboží. Pokud potřebujete pomoci s výběrem alternativního zboží, rádi vám pomůžeme, stačí zaslat požadavek na czeshop@ppggroup.eu

© Autorská práva vyhrazena


FAQ EXIsport

Čtěte také

FAQ: Stav objednávky
FAQ: Stav objednávky

Každý zákazník EXIsportu, registrovaný nebo neregistrovaný, má možnost sledovat stav své objednávky. Umíte si tak odkontrolovat, zda Vám objednávka byla zaslána, zda se zpracovává a pod.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)
FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)

Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.

FAQ: Věrnostní program
FAQ: Věrnostní program

Pro naše zákazníky jsme spustili Věrnostní program, díky kterému mohou využívat různé výhody s ním související. První výhodou jsou věrnostní ceny. Každý, kdo se přihlásí, získá virtuální věrnostní kartu s originálním číslem, díky které si věrnostní ceny může uplatňovat.

FAQ: Výhody registrovaných zákazníků
FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Každý zákazník si může na stránce EXIsport vytvořit vlastní účet. Registrovaný zákazník s vlastním účtem má možnost prohlédnout si historii objednávek a detaily, může zjistit stav vyřízení objednávky i kdy zaplatil objednávku. Účet nabízí možnost stáhnout si faktury týkající se objednávek.