Vaše objednávka může být zrušena z důvodu, pokud zboží neprojde výstupní kontrolou a další náhradní kus / pár už nemáme na žádném z našich skladů. Každý zboží před zabalením pro zákazníka nanovo kontrolujeme. Pokud je zboží z nějakého důvodu poškozen, objednávku v zájmu dodání zboží v 100% stavu musíme zrušit a takové zboží stáhnout z naší nabídky.
Každý zboží dodáváme buď z našeho centrálního skladu nebo z některé prodejny EXIsportu. Informaci o dostupnosti zboží uvádíme přímo u produktu na naší stránce a před objednáním si umí každý zákazník zjistit, kde se zboží nachází.
Obdržíte-li od nás email, že Vám zboží neposíláme, protože neprošlo kontrolou na prodejně, pravděpodobně zboží není ve 100% stavu, a tedy Vám ho nemůžeme zaslat. Mailem či telefonicky se s Vámi dohodneme, jak postupovat dál.
Zrušení objednávky je v souladu s obchodními podmínkami. Pokud nastane zrušení objednávky, zákazník je vždy informován emailem. V případě, že jste svou objednávku uhradili předem, doručen email Vás informuje o dalším postupu jak Vám vrátíme peníze. Prosíme, přečtěte si instrukce z emailu, abychom Vám čím dříve mohli vrátit platbu za zrušený zboží z Vaší objednávky. Prosíme, prohlédněte si i záložky s nevyžádanou poštou, pro případ, že email o zrušení nevíte najít.
Pokud zboží, o který máte zájem, je již vyprodán a nelze jej objednat, prosíme prohlédněte si alternativní výrobky, které mnohokrát splňují specifikaci zrušeného zboží a mohou plnohodnotně nahradit Vámi požadované zboží. Pokud potřebujete pomoci s výběrem alternativního zboží, rádi vám pomůžeme, stačí zaslat požadavek na czeshop@ppggroup.eu