Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet:
Celkem:
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Pokračovat v nákupu
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem:
Přejete si montáž lyžařského vázání ?
Ano Ne
Více informací
Věk
Typ lyžaře

Všechna vstupní pole jsou povinná

Montáž lyžařského vázání

Potvrdit

FAQ: Kontakt

FAQ: Kontakt

V případě jakýchkoliv dotazů, připomínek a návrhů nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme.

Prosíme, kontaktujte jednotlivá oddělení samostatně. Urychlíte tak vyřízení Vašeho požadavku.

Eshop požadavky

E-shop exisport.cz
EMAIL: czeshop@ppggroup.eu
Pracovní doba během pracovních dní: 9:00 - 16:00
+420 210 012 822

Ako postupovať pri:

FAQ: JAK VRÁTIT TOVAR

FAQ: JAK REKLAMOVAT TOVAR

Ostatní požadavky

Reklamační oddělení - požadavky týkající se reklamací zboží

EMAIL: reklamacie@ppggroup.eu

Marketingové oddělení - požadavky pro případnou marketingovou spolupráci
EMAIL: marketing@ppggroup.eu

Sekretariát PPG Group s.r.o. - obecné info o PPG Group s.r.o.
EMAIL: info@ppggroup.eu

Velkoobchod PPG Group s.r.o. - zájem o velkoobchodní spolupráci
EMAIL: sales@ppggroup.eu


Provozovatelem internetového obchodu exisport.cz je:


PPG Group s.r.o.
Opatovská cesta 14
040 01 Košice
Slovenská republika

IČO: 51887819
IČDPH: SK2120835838
Bankovní spojení: FIO Banka: 2701611786/8330 v měne CZK


Předem Vám děkujeme za všechny Vaše postřehy a návrhy, které nám pomáhají uspokojovat Vaše přání.

FAQ EXIsport
© Autorská práva

Čtěte také

FAQ: Stav objednávky
FAQ: Stav objednávky

Každý zákazník EXIsportu, registrovaný nebo neregistrovaný, má možnost sledovat stav své objednávky. Umíte si tak odkontrolovat, zda Vám objednávka byla zaslána, zda se zpracovává a pod.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)
FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)

Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.

FAQ: Věrnostní program
FAQ: Věrnostní program

Pro naše zákazníky jsme spustili Věrnostní program, díky kterému mohou využívat různé výhody s ním související. První výhodou jsou věrnostní ceny. Každý, kdo se přihlásí, získá virtuální věrnostní kartu s originálním číslem, díky které si věrnostní ceny může uplatňovat.

FAQ: Výhody registrovaných zákazníků
FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Každý zákazník si může na stránce EXIsport vytvořit vlastní účet. Registrovaný zákazník s vlastním účtem má možnost prohlédnout si historii objednávek a detaily, může zjistit stav vyřízení objednávky i kdy zaplatil objednávku. Účet nabízí možnost stáhnout si faktury týkající se objednávek.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany e-shopu)
FAQ: Zrušení objednávky (ze strany e-shopu)

Vaše objednávka může být zrušena z důvodu, pokud zboží neprojde výstupní kontrolou a další náhradní kus/pár již nemáme na žádném z našich skladů. Každé zboží před zabalením pro zákazníka nově kontrolujeme. Pokud je zboží z nějakého důvodu poškozeno, objednávku v zájmu dodání zboží ve 100% stavu musíme zrušit a takové zboží stáhnout z naší nabídky.