Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet
Celkem
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem
Pokračovat v nákupu

FAQ: Věrnostní program

FAQ: Věrnostní program

Pro naše zákazníky jsme spustili Věrnostní program, díky kterému mohou využívat různé výhody s ním související. První výhodou jsou věrnostní ceny. Každý, kdo se přihlásí, získá virtuální věrnostní kartu s originálním číslem, díky které si věrnostní ceny může uplatňovat.

vernostna karta EXIsport

Jak se přihlásit do věrnostního programu

Do věrnostního programu se můžete přihlásit několika způsoby:

• prostřednictvím tohoto linku:

https://www.exisport.cz/module/loyaltysystem/register

vernostny program EXIsport

Objeví se okno a Vy si vyberete, zda se přihlásíte jako nový zákazník nebo již registrovaný zákazník.

vernostny program EXIsport

• kliknutím na ikonu panáčka na naší webové stránce vpravo nahoře

vernostny program EXIsport

Opět je třeba se přihlásit jako nový nebo již registrovaný zákazník.

vernostny program EXIsport

• zaškrtnutím políčka „Souhlasím s registrací do věrnostního programu“ - "Register me to loyalty system" před dokončením online objednávky a automaticky se Vám vytvoří účet a stanete se naším věrným zákazníkem

vernostny program EXIsport

Poznámka: Registrovaný zákazník neznamená automaticky věrný zákazník. Chcete-li využívat výhod věrnostního programu, svůj zájem musíte potvrdit po přihlášení se ve vašem profilu. V levém menu si vyberte možnost „Věrnostní program“ a vyplňte požadované údaje. Následně svůj zájem potvrďte zeleným tlačítkem.

EXIsport vernostny program
EXIsport vernostny porgram

Po zaregistrování do věrnostního systému se Vám objeví nové okno s informacemi o Vaší registraci, včetně čísla věrnostní karty s EANem.

EXIsport vernostny program
vernostny program EXIsport

Výhody věrných zákazníků

Hlavní výhody věrných zákazníků jsou věrnostní ceny. Věrnostní ceny jsou exkluzivní ceny, za které může zboží online nakoupit pouze náš věrný zákazník. Jsou po přihlášení do věrnostního programu vyznačeny modrou barvou na produktové kartě. Věrnostní ceny jsou na vybrané produkty, jejich platnost může být časově omezena. Věrnostní ceny se mohou průběžně měnit a doplňovat a můžete si je uplatnit při online objednávce.

vernostna cena EXIsport

Registrovaný zákazník, který se ještě nepřihlásil do Věrnostního programu, také vidí na produktové kartě možnost získat výhodnou modrou věrnostní cenu, ale nemůže si ji ještě uplatnit. Registrovaný zákazník tak vidí, jaký je rozdíl mezi aktuální cenou a věrnostní cenou a je na něm, za jakou cenu si chce produkt koupit. Pokud si chce produkt koupit za věrnostní cenu, musí se přihlásit do věrnostního programu. Učinit tak může i po kliknutí na nabídku „Registrujte se“ pod modrou věrnostní cenou. Následně vyplní formulář do Věrnostního systému a potvrdí svoji registraci.

vernostny program EXIsport
vernostny program EXIsport

Seznam aktuálních věrnostních cen

Po přihlášení se do svého účtu si v levém menu s názvem "Označení" můžete vybrat možnost "Věrnostní ceny". Po jejím zakliknutí získáte seznam všech produktů, pro které aktuálně platí modré věrnostní ceny. Cenu uvidíte po kliknutí na konkrétní produkt na jeho produktové kartě.

vernostne ceny

Poznámka: Výhody registrovaných zákazníků, které si můžete přečíst v našich FAQ: Výhody registrovaných zákazníků, zůstávají pro věrné zákazníky nezměněny.

Jak mohu uplatnit věrnostní cenu při nákupu přes e-shop

Věrnostní cena se zobrazí po přihlášení věrného zákazníka do našeho eshopu automaticky. Pod věrnostní cenou vidíte také původní a aktuální cenu pro běžné zákazníky. Věrnostní ceny platí pouze při online objednávce přes náš eshop. Pokud jste přihlášeni, věrnostní ceny se automaticky přenesou do košíku se zvoleným produktem.

Jak vím, že jsem právě přihlášen ve svém účtu?

Zákazník, který je aktuálně přihlášen do svého účtu, vidí jméno, pod jakým se přihlásil, vedle panáčka vpravo nahoře.
Pokud jste registrovaný zákazník – panáček i jméno jsou zelené barvy.

Pokud jste i věrným zákazníkem – panáček i jméno jsou modré barvy.

registrovaný zákazník-EXIsport

Zákazník, který je odhlášen, není registrován, své jméno nevidí a může se opět přihlásit kliknutím na ikonu panáčka.

44 dní na vrácení zboží

EXIsport nabízí svým věrným zákazníkům prodlouženou dobu na vrácení zboží, které jim z nějakého důvodu nesedí. Zákonem stanovenou lhůtu 14 dní jsme pro věrné zákazníky prodloužili o dalších 30 dní. Pokud se tedy rozhodnete, že zakoupené zboží nám chcete vrátit, máte na rozhodnutí až 44 dní.

EXIsport karta v aplikaci Stocard

Věrní zákazníci EXIsportu si mohou svoji kartu nahrát do aplikace Stocard. Aplikaci si zdarma můžete stáhnout do mobilu. Budete mít všechny své věrnostní karty pohromadě. Karty budou na jednom místě, ale ne v peněžence, ale ve Vašem mobilním telefonu. Aplikaci naleznete například ZDE.

Stocard EXIsport

Nahrajte manuální číslo své virtuální věrnostní karty EXIsport a uložte si ji. Budete mít všechny věrnostní karty na spolu a usnadníte si nakupování. Aplikace vygeneruje kód pro naskenování na pokladně v naší prodejně.

Stocard EXIsport

Čtěte také

FAQ: Stav objednávky

Každý zákazník EXIsportu, registrovaný nebo neregistrovaný, má možnost sledovat stav své objednávky. Umíte si tak odkontrolovat, zda Vám objednávka byla zaslána, zda se zpracovává a pod.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)

Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.

FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Každý zákazník si může na stránce EXIsport vytvořit vlastní účet. Registrovaný zákazník s vlastním účtem má možnost prohlédnout si historii objednávek a detaily, může zjistit stav vyřízení objednávky i kdy zaplatil objednávku. Účet nabízí možnost stáhnout si faktury týkající se objednávek.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany e-shopu)

Vaše objednávka může být zrušena z důvodu, pokud zboží neprojde výstupní kontrolou a další náhradní kus/pár již nemáme na žádném z našich skladů. Každé zboží před zabalením pro zákazníka nově kontrolujeme. Pokud je zboží z nějakého důvodu poškozeno, objednávku v zájmu dodání zboží ve 100% stavu musíme zrušit a takové zboží stáhnout z naší nabídky.