Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.
• registrovaný zákazník přímo ve svém účtu
• neregistrovaný zákazník prostřednictvím linku, který najde v emailu o potvrzení objednávky
Zrušit objednávku může jen registrovaný zákazník, a to po přihlášení se do svého profilu. Pokud se přihlásíte, v levém menu ve svém účtu máte políčko „Historie objednávek“. Po kliknutí na něj se vám zobrazí všechny vaše zrealizované objednávky.
Klepněte na číslo objednávky, kterou chcete zrušit. Rozbalí se Vám celá objednávka s údaji, které jste pro ni zadali (způsob platby, doprava, adresa doručení...) Chcete-li objednávku zrušit, můžete tak učinit kliknutím na červené tlačítko „Zrušit objednávku“ - "Cancel my order".
Status objednávky se následně změní na: Zrušená objednávka zákazníkom.
Potvrzení o zrušení objednávky obdržíte automaticky i na Váš email.
Poznámka: Objednávku můžete zrušit pouze tehdy, pokud ještě nebyla expedována kurýrovi. Má tedy status Zpracovává se, Platba přijata, případně Čeká se na platbu nebo jiné... Zároveň jste ještě neobdrželi email o převzetí objednávky kurýrní společností. Políčko "Zrušit objednávku" se již neobjeví.
Pokud si přejete objednávku zrušit, na konci emailu se nachází link „Sledovanie objednávok pre neregistrovaných zákazníkov““, na který je třeba kliknout.
Objeví se Vám nové okno, kde je zapotřebí zadat číslo objednávky a emailovou adresu, kterou jste zadali při objednávce. Následně potvrďte na tlačítko „Poslat“.
Otevře se vám nové okno, kde vidíte stav vaší objednávky. Tu můžete zrušit kliknutím na tlačítko „Zrušit objednávku“ - "Cancel my order".
Stav Vaší objednávky se následně změní na „Zrušená objednávka zákazníkom“. O zrušení objednávky Vám přijde také email.
Poznámka: Objednávku můžete zrušit pouze tehdy, pokud ještě nebyla expedována kurýrovi. Má tedy status Zpracovává se, Platba přijata, případně Čeká se na platbu nebo jiné... Zároveň jste ještě neobdrželi email o převzetí objednávky kurýrní společností. Políčko "Zrušit objednávku" se již neobjeví.
Kdo si může zrušit online objednávku
Online objednávku si samostatně může zušit:• registrovaný zákazník přímo ve svém účtu
• neregistrovaný zákazník prostřednictvím linku, který najde v emailu o potvrzení objednávky
Registrovaný zákazník
Jak mohu zrušit vystavenou a potvrzenou online objednávku
Zrušit objednávku může jen registrovaný zákazník, a to po přihlášení se do svého profilu. Pokud se přihlásíte, v levém menu ve svém účtu máte políčko „Historie objednávek“. Po kliknutí na něj se vám zobrazí všechny vaše zrealizované objednávky.
Klepněte na číslo objednávky, kterou chcete zrušit. Rozbalí se Vám celá objednávka s údaji, které jste pro ni zadali (způsob platby, doprava, adresa doručení...) Chcete-li objednávku zrušit, můžete tak učinit kliknutím na červené tlačítko „Zrušit objednávku“ - "Cancel my order".
Status objednávky se následně změní na: Zrušená objednávka zákazníkom.
Potvrzení o zrušení objednávky obdržíte automaticky i na Váš email.
Poznámka: Objednávku můžete zrušit pouze tehdy, pokud ještě nebyla expedována kurýrovi. Má tedy status Zpracovává se, Platba přijata, případně Čeká se na platbu nebo jiné... Zároveň jste ještě neobdrželi email o převzetí objednávky kurýrní společností. Políčko "Zrušit objednávku" se již neobjeví.
Neregistrovaný zákazník
Jak mohu zrušit vystavenou a potvrzenou online objednávku
Po potvrzení objednávky na stránce e-shopu obdrží neregistrovaný zákazník na svůj email potvrzení objednávky s číslem objednávky.Pokud si přejete objednávku zrušit, na konci emailu se nachází link „Sledovanie objednávok pre neregistrovaných zákazníkov““, na který je třeba kliknout.
Objeví se Vám nové okno, kde je zapotřebí zadat číslo objednávky a emailovou adresu, kterou jste zadali při objednávce. Následně potvrďte na tlačítko „Poslat“.
Otevře se vám nové okno, kde vidíte stav vaší objednávky. Tu můžete zrušit kliknutím na tlačítko „Zrušit objednávku“ - "Cancel my order".
Stav Vaší objednávky se následně změní na „Zrušená objednávka zákazníkom“. O zrušení objednávky Vám přijde také email.
Poznámka: Objednávku můžete zrušit pouze tehdy, pokud ještě nebyla expedována kurýrovi. Má tedy status Zpracovává se, Platba přijata, případně Čeká se na platbu nebo jiné... Zároveň jste ještě neobdrželi email o převzetí objednávky kurýrní společností. Políčko "Zrušit objednávku" se již neobjeví.