Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet
Celkem
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem
Pokračovat v nákupu

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)
Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.

Kdo si může zrušit online objednávku

Online objednávku si samostatně může zušit:

registrovaný zákazník přímo ve svém účtu

neregistrovaný zákazník prostřednictvím linku, který najde v emailu o potvrzení objednávky

Registrovaný zákazník

Jak mohu zrušit vystavenou a potvrzenou online objednávku


Zrušit objednávku může jen registrovaný zákazník, a to po přihlášení se do svého profilu. Pokud se přihlásíte, v levém menu ve svém účtu máte políčko „Historie objednávek“. Po kliknutí na něj se vám zobrazí všechny vaše zrealizované objednávky.

zrusenie objednavky

Klepněte na číslo objednávky, kterou chcete zrušit. Rozbalí se Vám celá objednávka s údaji, které jste pro ni zadali (způsob platby, doprava, adresa doručení...) Chcete-li objednávku zrušit, můžete tak učinit kliknutím na červené tlačítko „Zrušit objednávku“ - "Cancel my order".

EXIsport zruseni objednavky


Status objednávky se následně změní na: Zrušená objednávka zákazníkom.

EXIsport zruseni objednavky

Potvrzení o zrušení objednávky obdržíte automaticky i na Váš email.

Poznámka: Objednávku můžete zrušit pouze tehdy, pokud ještě nebyla expedována kurýrovi. Má tedy status Zpracovává se, Platba přijata, případně Čeká se na platbu nebo jiné... Zároveň jste ještě neobdrželi email o převzetí objednávky kurýrní společností. Políčko "Zrušit objednávku" se již neobjeví.

Neregistrovaný zákazník

Jak mohu zrušit vystavenou a potvrzenou online objednávku

Po potvrzení objednávky na stránce e-shopu obdrží neregistrovaný zákazník na svůj email potvrzení objednávky s číslem objednávky.
zrusenie objednavky EXIsport


Pokud si přejete objednávku zrušit, na konci emailu se nachází link „Sledovanie objednávok pre neregistrovaných zákazníkov““, na který je třeba kliknout.
zrusenie objednavky EXIsport


Objeví se Vám nové okno, kde je zapotřebí zadat číslo objednávky a emailovou adresu, kterou jste zadali při objednávce. Následně potvrďte na tlačítko „Poslat“.

EXIsport zruseni objednavky

Otevře se vám nové okno, kde vidíte stav vaší objednávky. Tu můžete zrušit kliknutím na tlačítko „Zrušit objednávku“ - "Cancel my order".
EXIsport zruseni objednavky


Stav Vaší objednávky se následně změní na „Zrušená objednávka zákazníkom“. O zrušení objednávky Vám přijde také email.
EXIsport zruseni objednavky


Poznámka: Objednávku můžete zrušit pouze tehdy, pokud ještě nebyla expedována kurýrovi. Má tedy status Zpracovává se, Platba přijata, případně Čeká se na platbu nebo jiné... Zároveň jste ještě neobdrželi email o převzetí objednávky kurýrní společností. Políčko "Zrušit objednávku" se již neobjeví.

Čtěte také

FAQ: Online chat

Pre našich zákazníkov sme pripravili novú službu – online chat. Naše zákaznícke centrum odpovedá na Vaše otázky od 8:00 do 22:00.

FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Každý zákazník si může na stránce EXIsport vytvořit vlastní účet. Registrovaný zákazník s vlastním účtem má možnost prohlédnout si historii objednávek a detaily, může zjistit stav vyřízení objednávky i kdy zaplatil objednávku. Účet nabízí možnost stáhnout si faktury týkající se objednávek.

FAQ: Vyzdvihnutie tovaru na predajni

Pre našich zákazníkov sme pripravili novú slúžnu – vyzdvihnutie tovaru na predajni. Tovar, ktorý si objednáte cez e-shop EXIsport si teraz môžete vyzdvihnúť na predajni EXIsport.

FAQ: Ako vymeniť tovar zakúpený v predajni EXIsport

Zakúpili ste si tovar v našej predajni EXIsport a chceli by ste ho vymeniť? Poradíme Vám ako postupovať.