Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet:
Celkem:
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Pokračovat v nákupu
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem:
Přejete si montáž lyžařského vázání ?
Ano Ne
Více informací
Věk
Typ lyžaře

Všechna vstupní pole jsou povinná

Montáž lyžařského vázání

Potvrdit

FAQ: Stav objednávky

FAQ: Stav objednávky

Každý zákazník EXIsportu, registrovaný nebo neregistrovaný, má možnost sledovat stav své objednávky. Umíte si tak odkontrolovat, zda Vám objednávka byla zaslána, zda se zpracovává a pod.

Pokud jste REGISTROVANÝ ZÁKAZNÍK - klikněte ZDE

Pokud jste NEREGISTROVANÝ ZÁKAZNÍK - klikněte ZDE

Objednávku jste udělali jako NEREGISTROVANÝ a následně jste se ZAREGISTROVALI

Pokud jste si vytvořili a potvrdili objednávku jako neregistrovaný zákazník a zaregistrovali jste se až poté, stav Vaší objednávky si můžete prohlédnout ve Vašem kontě.
Uvidíte tam všechny objednávky:

• stav objednávek vytvořených po registraci (po kliknutí na objednávku vidíte také detail objednávky - seznam objednaného zboží, způsob platby...)

• stav objednávek vytvořených před Vaší registrací - jako neregistrovaný zákazník (detail objednávky nelze vidět)

EXIsport stav objednavky

Podrobnější informace naleznete níže:

Registrovaný zákazník

Registrovaný zákazník umí stav své objednávky sledovat po přihlášení se do svého účtu. Po kliknutí na „Historie objednávek“ v levém menu se Vám otevře seznam Vašich objednávek, které jste učinili. U každé z nich je aktuální stav objednávky:

• expedována

• zpracovává se

• zrušena

• a jiné...

EXIsport Sledovanie zasielky

Neregistrovaný zákazník

Neregistrovaný zákazník může stav své objednávky zjistit dvěma způsoby.

První způsob:

V mailu o potvrzení objednávky, který Vám po jejím vytvoření přišel, naleznete ve spodní části link s názvem "Sledování objednávek pro neregistrované zákazníky". Po kliknutí na odkaz se Vám zobrazí okno, do kterého je zapotřebí vepsat číslo objednávky a Váš email.

EXIsport sledovanie objednavky
EXIsport Sledovanie objednavky

Po potvrzení na „Poslat“ se Vám zobrazí stav Vaší objednávky, kde uvidíte, zda je zpracována, expedována a pod.

EXIsport Sledovanie zasielky

Druhý způsob:

Jste-li neregistrovaný zákazník, můžete si stav Vaší objednávky zjistit přímo na tomto místě. Napište do políček níže požadované údaje. Po vyplnění čísla objednávky a Vaší emailové adresy, klikněte na "Poslat". Otevře se Vám okno, ve kterém uvidíte stav Vaší objednávky.

Chcete-li sledovat svou objednávku, zadejte následující údaje:

Například: 20123456 nebo 20123456/1

Děkujeme, že nakupujete u nás!

Čtěte také

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)

Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.

FAQ: Věrnostní program

Pro naše zákazníky jsme spustili Věrnostní program, díky kterému mohou využívat různé výhody s ním související. První výhodou jsou věrnostní ceny. Každý, kdo se přihlásí, získá virtuální věrnostní kartu s originálním číslem, díky které si věrnostní ceny může uplatňovat.

FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Každý zákazník si může na stránce EXIsport vytvořit vlastní účet. Registrovaný zákazník s vlastním účtem má možnost prohlédnout si historii objednávek a detaily, může zjistit stav vyřízení objednávky i kdy zaplatil objednávku. Účet nabízí možnost stáhnout si faktury týkající se objednávek.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany e-shopu)

Vaše objednávka může být zrušena z důvodu, pokud zboží neprojde výstupní kontrolou a další náhradní kus/pár již nemáme na žádném z našich skladů. Každé zboží před zabalením pro zákazníka nově kontrolujeme. Pokud je zboží z nějakého důvodu poškozeno, objednávku v zájmu dodání zboží ve 100% stavu musíme zrušit a takové zboží stáhnout z naší nabídky.