Objednávku jste udělali jako NEREGISTROVANÝ a následně jste se ZAREGISTROVALI
Pokud jste si vytvořili a potvrdili objednávku jako neregistrovaný zákazník a zaregistrovali jste se až poté, stav Vaší objednávky si můžete prohlédnout ve Vašem kontě.
Uvidíte tam všechny objednávky:
• stav objednávek vytvořených po registraci (po kliknutí na objednávku vidíte také detail objednávky - seznam objednaného zboží, způsob platby...)
• stav objednávek vytvořených před Vaší registrací - jako neregistrovaný zákazník (detail objednávky nelze vidět)
Podrobnější informace naleznete níže:
Registrovaný zákazník
Registrovaný zákazník umí stav své objednávky sledovat po přihlášení se do svého účtu. Po kliknutí na „Historie objednávek“ v levém menu se Vám otevře seznam Vašich objednávek, které jste učinili. U každé z nich je aktuální stav objednávky:
• expedována
• zpracovává se
• zrušena
• a jiné...
Neregistrovaný zákazník
Neregistrovaný zákazník může stav své objednávky zjistit dvěma způsoby.
První způsob:
V mailu o potvrzení objednávky, který Vám po jejím vytvoření přišel, naleznete ve spodní části link s názvem "Sledování objednávek pro neregistrované zákazníky". Po kliknutí na odkaz se Vám zobrazí okno, do kterého je zapotřebí vepsat číslo objednávky a Váš email.
Po potvrzení na „Poslat“ se Vám zobrazí stav Vaší objednávky, kde uvidíte, zda je zpracována, expedována a pod.
Druhý způsob:
Jste-li neregistrovaný zákazník, můžete si stav Vaší objednávky zjistit přímo na tomto místě. Napište do políček níže požadované údaje. Po vyplnění čísla objednávky a Vaší emailové adresy, klikněte na "Poslat". Otevře se Vám okno, ve kterém uvidíte stav Vaší objednávky.
Děkujeme, že nakupujete u nás!