Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet
Celkem
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem
Pokračovat v nákupu

FAQ: Stav objednávky

FAQ: Stav objednávky

Každý zákazník EXIsportu, registrovaný nebo neregistrovaný, má možnost sledovat stav své objednávky. Umíte si tak odkontrolovat, zda Vám objednávka byla zaslána, zda se zpracovává a pod.

Registrovaný zákazník

Registrovaný zákazník umí stav své objednávky sledovat po přihlášení se do svého účtu. Po kliknutí na „Historie objednávek“ v levém menu se Vám otevře seznam Vašich objednávek, které jste učinili. U každé z nich je aktuální stav objednávky:

• expedována

• zpracovává se

• zrušena

• a jiné...

EXIsport Sledovanie zasielky

Neregistrovaný zákazník

Neregistrovaný zákazník může stav své objednávky zjistit dvěma způsoby.

První způsob:

V mailu o potvrzení objednávky, který Vám po jejím vytvoření přišel, naleznete ve spodní části link s názvem "Sledování objednávek pro neregistrované zákazníky". Po kliknutí na odkaz se Vám zobrazí okno, do kterého je zapotřebí vepsat číslo objednávky a Váš email.

EXIsport sledovanie objednavky
EXIsport Sledovanie objednavky

Po potvrzení na „Poslat“ se Vám zobrazí stav Vaší objednávky, kde uvidíte, zda je zpracována, expedována a pod.

EXIsport Sledovanie zasielky

Druhý způsob:

Jste-li neregistrovaný zákazník, můžete si stav Vaší objednávky zjistit přímo na tomto místě. Napište do políček níže požadované údaje. Po vyplnění čísla objednávky a Vaší emailové adresy, klikněte na "Poslat". Otevře se Vám okno, ve kterém uvidíte stav Vaší objednávky.

Chcete-li sledovat svou objednávku, zadejte následující údaje:

Například: 20123456 nebo 20123456/1

Děkujeme, že nakupujete u nás!

Čtěte také

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany zákazníka)

Může nastat situace, že budete chtít svoji objednávku z nějakého důvodu zrušit. Dosud jste tak mohli učinit například telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického call centra. Nově si může zrušit objednávku zákazník i sám.

FAQ: Výhody registrovaných zákazníků

Každý zákazník si může na stránce EXIsport vytvořit vlastní účet. Registrovaný zákazník s vlastním účtem má možnost prohlédnout si historii objednávek a detaily, může zjistit stav vyřízení objednávky i kdy zaplatil objednávku. Účet nabízí možnost stáhnout si faktury týkající se objednávek.

FAQ: Zrušení objednávky (ze strany e-shopu)

Vaše objednávka může být zrušena z důvodu, pokud zboží neprojde výstupní kontrolou a další náhradní kus/pár již nemáme na žádném z našich skladů. Každé zboží před zabalením pro zákazníka nově kontrolujeme. Pokud je zboží z nějakého důvodu poškozeno, objednávku v zájmu dodání zboží ve 100% stavu musíme zrušit a takové zboží stáhnout z naší nabídky.

FAQ: Alternativní, doporučené produkty a kolekce produktů

V e-shopu EXIsport se u produktů nacházejí alternativní produkty i doporučené kolekce produktů. V košíku si můžete vybrat doporučený produkt, který může být skvělým společníkem při Vámi vybrané sportovní aktivitě. Poradíme vám, kde najdete pěkné kolekce nebo alternativy vámi vybraných produktů.