Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet:
Celkem:
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Pokračovat v nákupu
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem:
Přejete si montáž lyžařského vázání ?
Ano Ne
Více informací
Věk
Typ lyžaře

Všechna vstupní pole jsou povinná

Montáž lyžařského vázání

Potvrdit

Under Armour: Tento příběh o značce Vás přinutí přehodnotit výběr sportovního oblečení!

Under Armour: Tento příběh o značce Vás přinutí přehodnotit výběr sportovního oblečení!

Under Armour, značka, kterou založil v roce 1996 bývalý americký fotbalista z univerzity v Marylandu Kevin Plank, vyrábí funkční sportovní oblečení, které je navrženo tak, aby zajistilo sportovcům během zápasů, tréninků nebo cvičení pocit příjemného chladu, sucha a lehkosti. Od založení bylo poslání firmy Under Armour pomáhat sportovcům dosahovat lepších výkonů díky speciálnímu designu, nadšením pro věc a nepřetržitými inovacemi.

Začátky a vývoj

Po téměř 30 letech své existence patří Under Armour k předním vývojářům, prodejcům a distributorům:

  • značkového funkčního oblečení
  • sportovní obuvi
  • sportovního vybavení
  • platforem Connected Fitness

Pod značkou Under Armour jsou nabízeny nejmodernější výrobky, navrženy tak, aby pomáhaly sportovcům dosahovat lepších výkonů. Patří sem inovativní obuv, oblečení pro muže, ženy a mládež, zajišťující odvádění vlhkosti a regulaci teploty a stejně tak i digitální mobilní aplikace zaměřené na podporu zdraví a dobré kondice . Rozsáhlý sortiment výrobků značky Under Armour v současné době využívá velkého množství nejrůznějších technologií.

Základem platformy funkčního oblečení, které stálo u zrodu značky, však nadále zůstává jednoduchý recept:

  • oblečení HeatGear do horkého počasí
  • oblečení ColdGear do chladného počasí
  • AllSeasonGear do období mezi extrémními podmínkami

Důležité milníky značky Under Armour

V červnu 2006 zahájila společnost Under Armour výrobu a prodej obuvi a uvedla na trh řadu kopaček na americký fotbal , po které následovala baseballová a softballová obuv.

V květnu 2008 nabídla společnost poprvé obuv bez kolíků , uvedením nového typu obuvi, který zaplnil dosavadní mezeru na trhu sportovní obuvi - obuv pro výkonnostní trénink.

V roce 2009 společnost doplnila svoji nabídku obuvi řadou běžecké obuvi a kopaček určených pro „evropský“ fotbal.

V roce 2010 vstoupila značka Under Armour na basketbalová hřiště kolekcí basketbalové obuvi .

V roce 2011 uvedla na trh běžeckou obuv UA Charge RC vyvinutou předními odborníky s využitím technologie používané při výrobě oblečení Under Armour k zajištění dokonalých vlastností při sprintu.

V roce 2012 zavedla společnost novou technologii výroby obuvi, UA Spine , která spojuje pružnost a ultralehkou konstrukci stélky.

V roce 2014 označil časopis Runner's World běžeckou obuv UA SpeedForm Apollo jako první obuv vyvinutou v továrně na oblečení za „nejlepší debut“.

Společnost navázala na úspěch platformy SpeedForm a uvedla v roce 2015 obuv UA SpeedForm Gemini a v roce 2016 SpeedForm Gemini 2 . SpeedForm Gemini je obuv určená pro běh na dlouhé tratě, která přináší pocit dokonalé formy a komfortu. Je vybavena bezešvou oporou paty a lehkou, prodyšnou vrchní částí, což minimalizuje nepravidelnosti a zajišťuje, aby bota seděla na noze pevněji a přesněji.

Under Armour

EXI tip: Chcete vědět, jak značka Under Armour dbá na životní prostředí ? Více informací se dozvíte v blogu.

Kde lze najít produkty Under Armour?

Společnost Under Armour dále nabízí sportovní vybavení, včetně sportovních rukavic, tašek, pokrývek hlavy, ponožek, brýlí a funkčních chráničů úst. Nejlepší a nejprodávanější produkty Under Armour lze zakoupit i na našem eshopu exisport.cz . Kromě toho:

  • značka expandovala na více než 30 globálních trhů
  • můžete ji nalézt ve více než 20 000 maloobchodních prodejnách po celém světě

Výrobky značky Under Armour je možné kromě USA zakoupit po celé Evropě , v Asii , Austrálii a Latinské Americe . Mezi klíčové trhy patří Spojojené království, Brazílie, Španělsko, Itálie, Francie, Mexiko, Kanada, Chile, Čína a Německo.

Značka distribuuje své výrobky rovněž prostřednictvím autorizovaných prodejců v Japonsku , které se stalo druhým největším trhem hned po Severní a Jižní Americe. V dubnu 2011 značka otevřela první maloobchodní prodejnu v Číně – značkový obchod v prodejním centru Grand Gateway Mall v Šanghaji, po kterém následovalo otevření první prodejny v Mexiku .

V roce 2013 otevřel Under Armour značkový obchod UA Brand House v Baltimoru, MD a v nákupním centru Tyson's Corner, které nabízelo dokonalý zákaznický zážitek a výrobky upravené dle přání zákazníků.

V dubnu 2014 otevřela společnost Under Armour značkový obchod Brand House v SoHo, v mezinárodním nákupním centru v New Yorku a v roce 2015 Brand House o rozloze 30 000 čtverečních stop v Chicagu na ikonickém Miracle Mile. Další značkové obchody byly otevřeny v Mall of America a Indianapolis.

V roce 2016 otevřela UA značkové prodejny Brand House ve městech Filadelfie, PA, Madison, WI, Dallas, TX, Disney Springs v Orlandu, FL, ve Světovém obchodním centru v centru New Yorku a na dalších místech!

Partnerství Under Armour s univerzitami a sportovními kluby

Under Armour je partnerem několika studentských sportovních programů, mimo jiné na Univerzitě v Kalifornii, Los Angeles, Kalifornské univerzitě, Berkeley, Univerzitě Notre Dame, Univerzitě ve Wisconsinu, program sportovní asociace Námořní akademie Naval Academy Athletics Association, program na Univerzitě v Maryland Jižní Karolíně, Univerzitě v Cincinnati, Havajské univerzitě, Univerzitě v Utahu, Univerzitě v jižní Floridě, Boston College, Univerzitě v Temple, Univerzitě v Seton Hall, Univerzitě Northwestern, Univerzitě v Yale a Univerzitě v St. John's.

Under Armour je oficiálním dodavatelem obuvi pro Národní fotbalovou ligu NFL a dodavatelem oblečení pro elitní profesionální sportovce, jako například:

  • Tom Brady, nejlepší hráč NFL
  • Cam Newton, nejlepší hráč NFL
  • Stephen Curry, nejlepší hráč NBA 2015 a 2016
  • Lindsey Vonn, držitelka zlaté olympíjské medaile v lyžování
  • Jordan Spieth, držitel titulu šampiona v soutěži Masters a U.S. Open 2015
  • Misty Copeland, primabalerína amerického baletního divadla American Ballet Theater
  • Bryce Harper, nejlepší hráč NL 2015
  • Clayton Kershaw, držitel ceny Cy Young 2014
  • Michael Phelps, držitel zlaté olympíjské medaile v plavání
  • Andy Murray, vítěz Grandslamu a držitel zlaté olympíjské medaile v tenise
  • Kelley O'Hara, šampionka amerického ženského světového poháru a držitelka zlaté olympíjské medaile
  • Canelo Alvarez, prvotřídní světový boxer
  • Sloane Stephens, světoznámá profesionální tenistka

Společnost Under Armour se zviditelnila i na mezinárodním sportovním poli. Značka je oficiálním dodavatelem vybavení pro:

  • fotbalový klub Tottenham Hotspur z Barclay, účastníka nejvyšší britské fotbalové soutěže Premier League
  • fotbalový klub Southampton z Premier League
  • klub Aston Villa z Footbal League Championship
  • klub Cruz Azul z mexické první divize
  • Unie Welsh Rugby Union
  • klub Colo-Colo z chilské první divize
  • brazilský fotbalový klub Sao Paolo
  • holandský fotbalový klub AZ Alkmaaar
  • německý fotbalový klub St. Pauli

Působivý marketing, který ve Vás probudí vášeň ke sportu

Společnost Under Armour je také známá svými nekonvenčními a působivými marketingovými kampaněmi , které zachycují intenzivní vášeň a sportovní nadšení. Mezi takové kampaně patří mj.:

  • Protect This House (Chraň tento dům )
  • I Think You Hear Us Coming ( Myslím, že nás uslyšíte přicházet )

Několik stadionů NFL a univerzitních sportovních stadionů používá kampaň Protect This House k povzbuzování fanoušků domácího týmu.

V roce 2010 společnost Under Armour rozšířila své zákaznické pokrytí prostřednictvím nové kampaně Protect This House I Will (Slibuji, že ochráním tento dům ). Kampaň představovala přední sportovce z celé řady mužských i ženských sportovních disciplín a zdůraznila oddanost značky UA tréninku, který je základem sportovního výkonu .

V únoru 2013 zahájila společnost Under Armour svou největší globální kampaň s ikonickou značkou I WILL . Kampaň se zaměřovala na vášeň, nadšení a odhodlání, které ženou sportovce k výkonům .

V roce 2014 společnost představila svou průkopnickou kampaň zaměřenou na ženy I WILL WHAT I WANT (Dosáhnu toho, co chci ), ve které vystupuje primabalerína Misty Copeland.

V létě 2015 uvedla společnost kampaň RULE YOURSELF (Ovládni sám sebe), ve které vystupovali sportovci Stephen Curry, Jordan Spieth, Misty Copeland a Tom Brady. Děj příběhu pokračuje iv roce 2016 s novými reklamními spoty, ve kterých vystupuje Memphis Depay, útočník z Manchester United, kotníky amerického ženského gymnastického týmu a držitel největšího počtu olympíjských medailí v historii, plavec Michael Phelps.

V roce 2016 společnost spustila svoji nejnovější multisportovní kampaň It Comes From Below (Vše přichází zdola ), ve které účinkují Bryce Harper a Cam Newton a která představuje řadu Under Armour Running. Ústřední myšlenkou kampaně je, že každý skvělý sportovní moment začíná od nohou. Společnost Under Armour si uvědomuje, že práce nohou, i když bývá často přehlížena, je základem bez kterého by nebylo možné vymknout se očekáváním a dosáhnout dokonalého výkonu.

Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=rtX91YGaBXw

Under Armour

EXI tip: Více o technologiích značky Under Armour , které využívá při výrobě svých produktů, naleznete v našem blogu.

UA Connected Fitness

V prosinci 2013 učinila společnost Under Armour svoji první akvizici nákupem jedné z největších světových platforem pro sledování kondice MapMyFitnes . MapMyFitnesss tvoří jednu z největších komunit Connected Fitness na světě a nabízí celou škálu webových stránek a mobilních aplikací, jako například její vlajkové lodě:

  • MapMyRun
  • MapMyRide

Po akvizici MapMy Fitness následovalo uvedení první digitální fitness aplikace na bázi otevřené platformy UA Record , jejímž cílem je pomoci sportovcům a dalším osobám, kterým záleží na jejich fyzické kondici a chtějí vést zdravější život.

Začátkem roku 2015 získala společnost další platformu pro sledování kondice Endomondo a zdravotní a fitness aplikaci MyFitnessPal. S akvizicí platforem Endomondo a MyFirstPal společnost Under Armour nadále posílila svoji pozici v oblasti Connected Fitness a přiblížila se k naplnění svého cíle – přinášet sportovcům a osobám, které se starají o svou fyzickou kondici, průkopnické řešení v oblasti tréninku, sportovního výkonu a běžného života.

Platforma Under Armour Connected Fitness představuje největší světovou digitální zdravotní a fitness komunitu s více než 180 miliony uživatelů .

Na nedávné výstavě spotřební elektroniky představila společnost Under Armour svou první řadu výrobků Connected Fitness . Toto moderní portfolio výrobků zahrnuje například. UA HealthBox , první systém connected fitness na světě, UA SpeedForm Gemini 2 Record Equipped, první inteligentní obuv této značky a dva modely bezdrátových sluchátek!

Světová centrála společnosti Under Armour sídlí v Baltimore, MD. Další kanceláře společnosti se nacházejí v New Yorku, Austinu, Houstonu, San Francisku, Portlendu, Denveru, Amsterdamu, Kodani, Mnichově, Tokiu, Sydney, Hongkongu, Torontu, Kantonu, Šanghaji, Manchesteru, Vídni, Ho Či Minově Městě, Panamě, Jakartě, Mexico. V září 2016 měla společnost Under Armour celosvětově více než 14 000 zaměstnanců.

Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=IHvQPz6wQe4

Zdroj: underarmour.com

Čtěte také

Tělocvičnu v NTC Košice vede Jaroslav Dulina: Fyzioterapeut, který se rozhodl pomáhat dětem
Tělocvičnu v NTC Košice vede Jaroslav Dulina: Fyzioterapeut, který se rozhodl pomáhat dětem

Součástí NTC Košice je také fitness centrum, kde je EXIsport partnerem. Vede ho Jaroslav Dulina, který se rozhodl pomáhat i dětem.

Jak vybrat sportovní povolání: Cesta od vzdělání k úspěchu
Jak vybrat sportovní povolání: Cesta od vzdělání k úspěchu

Sportovní povolání hraje důležitou roli ve společnosti, ať už jde o profesionální sportovce, trenéry nebo sportovní manažery. Výběr správného povolání v oblasti sportu je klíčový pro dosažení úspěchu a osobního naplnění.

Jak vybrat vysokou školu pro sportovně nadaného studenta
Jak vybrat vysokou školu pro sportovně nadaného studenta

Výběr vysoké školy je významným rozhodnutím pro každého studenta, ale pro sportovně nadané jedince může být tento proces ještě složitější. Je důležité najít vysokou školu, která nabízí nejen kvalitní vzdělání, ale také podporu pro sportovní aktivity.

Jak vybrat správnou velikost podprsenky: Najděte svou ideální velikost podprsenky
Jak vybrat správnou velikost podprsenky: Najděte svou ideální velikost podprsenky

Výběr správné podprsenky, ať už ke každodennímu nošení nebo ke cvičení, je jedním z klíčových kroků k pohodlí a zdraví ženy. Podprsenka, která správně sedí, může nejen výrazně zlepšit pocit pohodlí a sebejistoty, ale také podpořit správné držení těla a minimalizovat diskomfort při fyzických aktivitách.

Jak vybrat správnou sportovní podprsenku: důležité aspekty a rady
Jak vybrat správnou sportovní podprsenku: důležité aspekty a rady

Běháte? Cvičíte v tělocvičně? Nebo se věnujete józe? Nezáleží na tom, jakou fyzickou aktivitu upřednostňujete, je nezbytné mít vhodnou sportovní podprsenku!