Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet
Celkem
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem
Pokračovat v nákupu

Kliky - zacvičte si doma s EXIsportom

Kliky - zacvičte si doma s EXIsportom

Kliky patří k nejzákladnějším cvikům nejen na rozvoj síly a vytrvalosti, ale i objemu hrudníku

 

ramen

 

a svalů rukou, konkrétně tricepsů.

 

Jsou vhodné nejen pro začátečníky, ale i pokročilé. Je to cvik, který můžete provádět kdekoliv a kdykoliv, i z pohodlí Vašeho domova. Jak správně a bezpečně provádět tento cvik? V tomto článku se o tom dozvíte více.

Pro zvýšení komfortu a bezpečnosti můžete použít fitness podložku.

 

 Jak na to?

- nastavte se do polohy tváří k zemi, přičemž se opíráte o natažené ruce a špičky nohou

- nohy mějte natažené špičkami blízko sebe, ruce mějte natažené ve vzdálenosti o něco více, než je šířka ramen

 

- ruce začněte pomalu spouštět, dokud se hrudníkem mírně dotknete podložky

- v této poloze vydržíte sekundu a znovu kontrolovaným pohybem se vraťte do původní polohy

- během celého cvičení se snažte, aby záda a nohy byly natažené a celé tělo držte zpevněné

 

Jak je to s dýcháním?

- při spouštění směrem dolů se nadechnete

- při vrácení od podlahy směrem vzhůru do natažených rukou vydechnete

Stejně jako v předešlém článku, i zde platí, že někdy je méně více. Nejsou kliky jako kliky. Tento cvik Vám přinese patřičné benefity, jako je zpevnění vašeho těla, vypracované svalstvo hrudníku, ramen a paží hlavně tehdy, pokud je prováděn pravidelně a správně.

 

Čemu se tedy vyvarovat?

- nesprávnému a nepravidelnému dýchání

- prohnutým rukám, kdy pohyb není do natažených rukou

- ohýbání těla během cvičení

Pokud si chcete zvýšit náročnost tohoto cviku, můžete si tento cvik ztížit i díky pomůckám. Ideální jsou úchopy nebo rukojeti na kliky.

 

Díky těmto úchopům dostanete lokty do jiného úhlu, čímž se hrudník dostává níže, než při pouhém kliku. Tím pádem dostáváte vaše svalstvo do větší fyzické zátěže. Rukojeti na kliky jsou zároveň i skladné a snadno přenosné.

Postup provádění kliku je stejný, akorát dlaněmi chytíte rukojeti do takzvaného neutrálního úchopu. Úchyty jsou opět ve vzdálenosti o něco více, než je šířka ramen.

 

Další způsob, jak si tento cvik udělat náročnějším je použití expanderu.

 

Chytíte oba konce expanderu a spolu s nimi uchopíte obě rukojeti ruček. Expander si natáhnete za Vaše záda.

 

V čem spočívá efektivita? Natažený expandér Vás bude po celou dobu nutit mít vaše svaly napnuté a tím pádem znovu vykonáváte větší fyzickou zátěž.

 

Zaujal Vás tento článek? Neváhejte navštívit naši stránku www.exisport.cz, kde pro Vás připravíme v nejbližší době další článek pro cvičení v domácích podmínkách s naším vybavením.

Autor: Csaba Pleša, EXIsport

Dátum zverejnenia: 3.4.2020

Zanechte odpověď

* Jméno:
* E-mail (nezveřejněno)
* Komentář
Type Code