Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet
Celkem
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem
Pokračovat v nákupu

REKLAMACE ZBOŽÍ

 

Zákazníky společnosti TOMIREX s. r. o. (dříve EXIsport s. r. o.) informujeme, že nejsme oprávněni přijímat vrácené zboží resp. vypořádávat závazky, ani jinak vyřizovat či ukončovat vyřizování jejich případných reklamací, plynoucích z koupě zboží, které nabyly v období do 31.3.2019 od společnosti TOMIREX s. r. o. (dříve EXIsport s. r. o.) a ani přijímat jakoukoliv jinou korespondenci (ať už písemné nebo ústní) adresované společnosti TOMIREX s. r. o. (dříve EXIsport s. r. o.).

Společnost PPG Group s.r.o. není právním nástupcem společnosti TOMIREX s. r. o. (dříve EXIsport s. r. o.), která prodej svého zboží ukončila v měsíci březen 2019.

Proto zákazníky společnosti TOMIREX s. r. o. (dříve EXIsport s. r. o.) prosíme, aby se se svými případnými žádostmi, reklamacemi či jinou korespondencí, ať už písemnou nebo ústní, na naši společnost neobracely.

Takto zakoupené zboží od společnosti TOMIREX s. r. o. (dříve EXIsport s. r. o.) a zaslán společnosti PPG Group s.r.o. na řešení reklamace Vám bude vráceno zpět.

 

 

Jak mám postupovat při reklamaci?

Reklamace při přepravě
Stav mojej reklamácie:
Přesto, že zboží je zabaleno bezpečně a takovým způsobem, aby se minimalizovala možnost poškození při přepravě, může se stát, že k takovému poškození obalu nebo i samotného zboží během přepravy dojde. Pokud při přebírání zboží zjistíte poškození obalu, zkontrolujte kompletnost zásilky, případně zkontrolujte neporušenost zboží. Pokud je zboží mechanicky poškozen, zásilku nepřebírejte a vypište s přepravcem Protokol o škodě. Zároveň Vás žádáme o zaslání informačního emailu na eshop@ppggroup.eu, abychom se o této skutečnosti dozvěděli co nejdříve a mohli ji následně řešit. Následně Vás budeme kontaktovat o dalším postupu.
 
Pokud zjistíte poškození až po převzetí zboží, oznamte nám tuto skutečnost prostřednictvím formuláře, který vyplňte a pošlete spolu se zbožím do 48 hodin.
 
Reklamace zboží v záruční době

Pokud se na Vašem výrobku vyskytla vada, na kterou se vztahuje záruka, vyplňte prosím formulář a vyplněný nám jej spolu s reklamovaným zbožím zašlete na níže uvedenou poštovní adresu provozovatele internetového obchodu exisport.com nebo doneste na některou z našich prodejen (seznam prodejen). Zboží zasílejte čistý. Nezapomeňte na všechny potřebné doklady, které jsou nezbytné pro zpracování a vyřešení Vaší reklamace (originál faktury, doklad o zaplacení, záruční list).
 

 
Zboží neposílejte na dobírku, balík vrátí přepravce spát odesílateli.
 
Naše adresa je:
 
PPG Group s.r.o.
eshop - exisport.com
Opatovská cesta 14
040 01 Košice
 
V případě jakýchkoliv dotazů, připomínek a návrhů nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme.
 
Reklamování zboží a záruka

Záruční doba na veškeré zboží v naší nabídce je 24 měsíců. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené v síti obchodů EXIsport.
 
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Reklamaci uplatněte ihned a bez zbytečného odkladu a reklamované zboží dále nepoužívejte.
 
Formulář odešlete co nejdříve a přibalte ho přímo k výrobku při jeho odesílání.
Reklamované zboží je nutné doručit na naši poštovní adresu nebo do nejbližší kamenné prodejny. Reklamace řešíme do 30 dní. Při odstranitelné vadě je reklamace ukončena předáním opraveného zboží (odstranění vady) nebo výměnou zboží.
 
Detailnější informace k reklamacím získáte v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH.
 
 
Dokumenty ke stažení
 
Formulář pro reklamaci zboží (PDF)

 

Provozovatelem internetového obchodu exisport.cz je:
 
PPG Group s.r.o.
Opatovská cesta 14
040 01 Košice
IČO: 51 88 7819
IČDPH: SK2120835838