Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet:
Celkem:
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Pokračovat v nákupu
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem:
Přejete si montáž lyžařského vázání ?
Ano Ne
Více informací
Věk
Typ lyžaře

Všechna vstupní pole jsou povinná

Montáž lyžařského vázání

Potvrdit

Reklamace - CZ

Zveřejněno: Aktualizováno: 19.03.2024 3482 x 5 min

REKLAMACE ZBOŽÍ - Jak mám postupovat při reklamaci?

 

Stav mé reklamace:



Reklamace při přepravě



Přesto, že zboží je zabaleno bezpečně a takovým způsobem, aby se minimalizovala možnost poškození při přepravě, může se stát, že k takovému poškození obalu nebo i samotného zboží během přepravy dojde. Pokud při přebírání zboží zjistíte poškození obalu, zkontrolujte kompletnost zásilky, případně zkontrolujte neporušenost zboží. Pokud je zboží mechanicky poškozen, zásilku nepřebírejte a vypište s přepravcem Protokol o škodě. Zároveň Vás žádáme o zaslání informačního emailu na czeshop@ppggroup.eu, abychom se o této skutečnosti dozvěděli co nejdříve a mohli ji následně řešit. Následně Vás budeme kontaktovat o dalším postupu.
 
Pokud zjistíte poškození až po převzetí zboží, oznamte nám tuto skutečnost prostřednictvím formuláře, který vyplňte a pošlete spolu se zbožím do 48 hodin.

 
Reklamace zboží v záruční době


Pokud se na Vašem výrobku vyskytla vada, na kterou se vztahuje záruka, vyplňte prosím formulář a vyplněný nám jej spolu s reklamovaným zbožím zašlete na níže uvedenou poštovní adresu provozovatele internetového obchodu exisport.cz. Zboží zasílejte čistý. Nezapomeňte na všechny potřebné doklady, které jsou nezbytné pro zpracování a vyřešení Vaší reklamace (originál faktury, doklad o zaplacení, záruční list).

 
Zboží neposílejte na dobírku, balík vrátí přepravce spát odesílateli.

 
Naše adresa je:
 
PPG Group s.r.o.
eshop - exisport.com
Opatovská cesta 14
040 01 Košice
Slovenská republika
 
V případě jakýchkoliv dotazů, připomínek a návrhů nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme.

 
Reklamování zboží a záruka


Záruční doba na veškeré zboží v naší nabídce je 24 měsíců. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené na www.exisport.cz.
 
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Reklamaci uplatněte ihned a bez zbytečného odkladu a reklamované zboží dále nepoužívejte.
 
Formulář odešlete co nejdříve a přibalte ho přímo k výrobku při jeho odesílání.
Reklamované zboží je nutné doručit na naši poštovní adresu nebo do nejbližší kamenné prodejny. Reklamace řešíme do 30 dní. Při odstranitelné vadě je reklamace ukončena předáním opraveného zboží (odstranění vady) nebo výměnou zboží.
 
Detailnější informace k reklamacím získáte v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH.

 
 
Dokumenty ke stažení

 
Formulář pro reklamaci zboží (PDF)

 

Provozovatelem internetového obchodu exisport.cz je:
 
PPG Group s.r.o.
Opatovská cesta 14
040 01 Košice
Slovenská republika
IČO: 51 88 7819
IČDPH: SK2120835838