Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet:
Celkem:
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Pokračovat v nákupu
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem:
Přejete si montáž lyžařského vázání ?
Ano Ne
Více informací
Věk
Typ lyžaře

Všechna vstupní pole jsou povinná

Montáž lyžařského vázání

Potvrdit

Nákup na firmu bez DPH

Zveřejněno: Aktualizováno: 14.04.2024 4180 x 5 min

Chceme být blíže všem. Proto jsme se naše služby rozhodli rozšířit o další nabídku. Jedná se o možnost nákupu našich produktů pro firmy, které jsou plátci DPH s 0% DPH. Legislativní změna na Slovensku, která je platná od 1.1.2016, umožňuje dodávat zboží všem plátcům DPH přímo bez daně. Jaké jsou další podmínky se můžete dočíst níže.

Jaké podmínky musí splňovat firma, resp. PO

První podmínkou je registrace na naší webové stránce www.exisport.cz prostřednictvím linku ZDE. Z toho vyplývají další podmínky pro nákup zboží s 0% DPH:

Správně vyplněny všechny údaje při registraci Vaší společnosti (IČO, DIČ, fakturační adresa, jméno a příjmení jednatele společnosti atd...) Je třeba vložit scan dokumentu o přidělení DIČ. Jednatel společnosti se tímto stává koncovým zákazníkem.

Ověření registrace společnosti a kontrola vyplněných údajů. Ověření z naší strany proběhne do dvou pracovních dnů. Následně obdržíte email o potvrzení registrace.

Zadání Vaší objednávky online s nákupem na firmu.

Jaké zboží lze nakoupit bez DPH?

Momentálně lze nakoupit na firmu bez DPH zboží v kategorii pracovní obuv.

Legislativa

Legislativa pro dodání zboží plátcům DPH bez daně je v Slovenské republice platná od 1.1.2016 dle Oznámení o zákoně č.j. z., kterým se mění a doplňuje zákon č. 268/2015 Sb. 222/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů s účinností od 1.1.2016.

Pokud jste při registraci Vaší společnosti vypsali správně DIČ, Vaše objednávka Vám bude doručena do sídla společnosti s 0% DPH ze skladu v Slovenské republice s naším DIČ (SK2120835838).

Dodání zboží

Objednané zboží dodáváme výlučně na místo sídla společnosti. Dodací adresa musí být shodná s fakturační adresou, kde společnost sídlí. Adresu si ověříme v dostupných registrech a zásilku co nejdříve odešleme.

Přesměrovat zásilku na jiné místo dodání můžete individuálně u zvoleného dopravce v jeho doručovacích systémech, pokud takovou službu poskytuje. Za přesměrování dodávky odpovídá jednatel společnosti – koncový zákazník. Společnost PPG group s.r.o. nenese žádnou odpovědnost za takové přesměrování zásilky.

Nejčastější dotazy k nákupu bez DPH – FAQ

.

Proč vyžadujete potvrzovací dokumenty o společnosti?

Hlavním důvodem je zamezení nelegální činnosti, zejména v daňové oblasti. Chceme si být jisti, že nákup bez DPH nebude zneužit za účelem obohatit se na úkor někoho jiného. My, jako právnická osoba, také máme povinnost ve vztahu k finančním úřadům, prokazovat své daňové doklady.

Je třeba odesílat doklady o společnosti při každém nákupu?

Ne, není. Vaše údaje si ověříme při prvním nákupu s 0% DPH. Další objednávky se již posílají automaticky, pokud nedojde ke změně údajů společnosti. O změnách nás informujte, resp. upravte údaje ve svém účtu a čekejte na opětovné potvrzení z naší strany. O potvrzení budete informováni emailem.

Jsem plátce DPH, ale chci si zakoupit zboží jako fyzická osoba. Můžu?

Ano, ale musíte si vytvořit nový účet, novou registraci se svými soukromými údaji. Potom si udělejte online objednávku jako běžný zákazník.

Zpracování osobních údajů

Zpracování osobních údajů se řídí našimi podmínkami Ochrany osobních údajů.